کد خبر: ۱۰۹۶۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۲۲ فروردين ۱۳۹۰
حجت الاسلام طائب استاد برجسته حوزه و دانشگاه در اعتراض به جنایات دولت عربستان در بحرین گفت:دیگر به حج عمره نمی روم.
به گزارش جهان حجت الاسلام مهدی طائب در جلسه سخنرانی خود در دانشگاه ازاد اسلامی مشهد در پاسخ به پرسش شفاهی یکی از دانشجویان مبنی بر وظیفه ی دانشجویان و مردم در قبال جنایات سعودی در بحرین، و برخورد نامناسب نیروی انتظامی با دانشجویان تجمع کننده در مقابل کنسولگری عربستان در مشهد عنوان کرد:صدماتی که شما در راستای حمایت از مردم مظلوم بحرین ببینید سند افتخار شماست.

وی همچنین ضمن تاکید بر ادامه اعتراضات مردمی به جنایات آل سعود تاکید کرد در اعتراض به جنایات آل سعود در بحرین دیگر به سفر عمره نمی رود.

گفتنی است دانشجویان مشهدی چند روز است که در مقابل کنسولگری عربستان تجمع می کنند.در همین رابطه اخبار خبرنگار ما حاکی از آن است که نیروی انتظامی برخورد نادرستی با چند تن از دانشجویان داشته است.آیت الله علم الهدی نیز در همین رابطه تاکید کرده است که برخورد با دانشجویان را پی گیری می کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۱ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۰
۱
۰
منم اگر چندین بار حج عمره رفته بودم دیگر نمی رفتم. میدانم که سانسور می شود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۰
۰
۱
مسولین چرا به خودشون صدمه وفشار وارد نشود اما به دانشجو واردشودثواب دارد با مردم روراست باشید اگر دانشجویان بخواهند سفارت عربستان را تسخیر کنند توسط خود دولت مجازات می شوند البته با ثواب گذشت زمانی که تسخیر لانه جاسوسی افتخار بود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
آخه من موندم اگه ایرانی هانرن مکه پس جیب عرب هاروکی پرکنن خارجی هابعدامیگن ایرانی هابعداخاک توسرشون کنم.اگه مانبودیم نابودمیشدن منظوربه اهل بیت نبود.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها