کد خبر: ۱۰۹۶۴۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
رئیس کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه هنوز لیست تیم ملی اعلام نشده که دانیال داوری بخواهد از حضور در اردو انصراف دهد،گفت: ما با پدر وی به طور مداوم در تماسیم که تا این لحظه وی چیزی در خصوص این تصمیم پسرش به ما اعلام نکرده است.

به گزارش 598،امید جمالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اظهار نظر دانیال داوری در روزنامه آلمانی برونشویگر مبنی بر رد دعوت کارلوس کی روش برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت:  ما از صحبتی که داوری در این روزنامه آلمانی انجام داده اطلاع نداریم و نمی توانیم صحت و سقم آن را تایید یا تکذیب کنیم اما چیزی که واضح است اینکه هنوز کادر فنی تیم ملی لیست بازیکنانی که قرار است به اردوی تیم ملی دعوت شوند را اعلام نکرده که " دانیال داوری" بخواهد دعوت به تیم ملی ایران را رد کند.

وی در همین خصوص افزود: در حال حاضر بنا به خواست کادر فنی تیم ملی ما کارهای مربوط به رجیستر این بازیکن در AFC را انجام داده ایم و برای آنکه مشکل خاصی نیز پیش نیاید یک استعلام از فیفا گرفته ایم که هنوز پاسخ آن داده نشده است ضمن اینکه هنوز کادر فنی تیم ملی اعلام نکرده که در چه مقطع زمانی و برای کدام بازی قصد دارد " دانیال داوری " را دعوت کند.

رئیس کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ما به طور مداوم با پدر دانیال داوری در ارتباط هستیم و وی پیگیر کارهای مربوط به حضور پسرش در تیم ملی بوده و همه مدارک مورد نیاز در این خصوص را برای ما فرستاده است. من حتی خودم یک بار با پدر این بازیکن صحبت کرده ام و وی تا این لحظه چیزی در خصوص  پاسخ منفی و انصراف پسرش از حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران به ما اعلام نکرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها