کد خبر: ۱۰۹۶۴۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
هافبک تیم فوتبال استقلال معتقد است کنترل بازی دربی دست بازیکنان این تیم بوده ولی در 10 دقیقه پایانی پرسپولیس بیشتر بر بازی مسلط شده است.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار مهر، جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز شنبه استقلال در خصوص اینکه پرسپولیس بهتر از استقلال در دربی بازی کرد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهتر بازی کردن دلیل بر خوب بودن نمی‌شود. کنترل بازی در دست ما بود ولی پرسپولیس در 10 دقیقه پایانی مسلط شد. آنها در دقایق پایانی به ضربات مستقیم روی آوردند و به همین خاطر مجبور بودیم توپ را دفع کنیم.

وی با بیان اینکه مالکیت و کنترل بازی تقریبا دست استقلال بوده است، یادآور شد: ما برای تداوم صدرنشینی به امتیاز نیاز داشتیم و به همین خاطر یک مقدار بیشتر از پرسپولیس استرس داشتیم.

هافبک استقلال درباره برخوردش با رضا حقیقی و برخورد توپ به دستانش که داور آنرا پنالتی اعلام نکرد، تاکید کرد: قبل از برخورد ما، رضا حقیقی لیز خورد و بعد از آن بود که توپ به دستم خورد. همانطور که شما هم می‌دانید برخورد هر توپی به دست خطای هَند نیست. داورانی که مدرن داوری می‌کنند این توپ‌ها را هَند اعلام نمی‌کنند. ضمن اینکه اگر رضا حقیقی از محسن قهرمانی کارت زرد گرفت به خاطر اعتراضاتش بود.

نکونام در پاسخ به این سئوال که چرا استقلال صدرنشین مقابل تیم یازدهم انتظارات را برآورده نکرده است، گفت: دربی ارتباطی به جایگاه تیم‌ها ندارد. این بازی برای همه استرس دارد چه تیم اول و چه تیم آخر.

وی در پایان در خصوص اینکه چرا بعد از پایان بازی او و چند بازیکن دیگر استقلال از در پشتی ورزشگاه را ترک کردند و حاضر نشدند با خبرنگاران مصاحبه کنند، یادآور شد: من در مورد خودم حرف می‌زنم. قصد داشتم از در اصلی و جلوی خبرنگاران از ورزشگاه خارج شوم ولی دیدم راهرو خیلی شلوغ است به همین خاطر پشیمان شدم و برگشتم.

هفتاد و ششمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در شرایطی عصر جمعه با تساوی به پایان رسید که بازیکنان میلیاردی دو تیم نتوانستند یکصد هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه و میلیون‌ها بیننده را راضی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها