کد خبر: ۱۰۹۴۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
در آن صحنه خواستم کنترل کنم و شوت بزنم که توپ سر خورد . خواستم بازیکن استقلال را رد کنم و شوت بزنم که با بالا تنه جلوی حرکت من را گرفت
 
به گزارش 598 به نقل از سایت گل -  رضا حقیقی اولین دربی را تجربه کرد و هر چه از بازی گذشت بهتر و بهتر شد .او اجازه خود نمایی به هافبک های استقلال نداد و اینطور به نظر می رسد که او با محمد نوری در حال خلق یک زوج فوق العاده برای پرسپولیس هستند . حقیقی یکی از صحنه های مشکوک بازی را رقم زد و اعتقاد دارد بازیکن استقلال روی او جزء پنالتی کار دیگری انجام نکرد

اولین دربی را تجربه کردی نظرت چه بود ؟

خیلی هیجان داشت ... همه شهر و کشور نگاهشان به این بازی است .من زیاد هیجان زده نمی شوم برایم این بازی عادی بود اما بازهم احساسات هوادارن تاثیر خودش را می گذارد . با این حال کاملا حواسم بود که تحت تاثیر قرار نگیرم و بازی ام را انجام بدهم .

به نوعی هم کارت را خوب انجام دادی و از بازی گذشته بهتری شدی ؟

بله هر چه از بازی گذشت کل تیم بهتر شد و من هم بهتر شدم . هافبک های ما خیلی در این بازی خوب بودند و وسط زمین را در اختیار داشتیم . همه چیز تحت کنترل ما بود در کل بازی .


با محمد نوری زوج خوبی ساختی ؟

من در پرسپولیس خیلی راحت بازی می کنم و از زمانی که به اینجا آمدم احساس خوبی داشتم و بازی خودم را انجام دادم . از همه چیز راضی هستم

در کل بازی کدام تیم برتری داشت ؟

بازی خوبی بود و فقط گل کم داشت . به نظرم اگر گلی زده می شد بازی بهتری هم می شد . ما از ابتدای بازی تاپایان بازی به دنبال برد بودیم . استقلال از یک جایی به بعد به مساوی هم راضی بود .

فکر می کنی چرا استقلال به مساوی راضی بود ؟

شاید به خاطر اینکه آنها صدر جدول هستند و نباختن در دربی و یک امتیاز هم به آنها کمک می کند برای هدفی که دنبالش بودند .

با قلعه نویی برخورد داشتی ؟

بله یک بار رفتم کنار زمین آب بخورم با هم حرف زدیم .

چه حرفی ؟

من برای ایشان احترام قائل هستم و فقط یک احوال پرسی بود .

خب ... برسیم به صحنه مشکوک به پنالتی ؟

صحنه مشکوک به پنالتی نبود بلکه خود پنالتی بود . همه فاکتور های یک پنالتی را داشت . هم صحنه که روی محمد نوری اتفاق افتاد و هم صحنه که روی من رخ داد .

توضحیح می دهی ؟

ابتدا باید بگویم توپ ها یه جوری هستند. خیلی راحت نمی شد آنها را کنترل کرد . در آن صحنه خواستم کنترل کنم و شوت بزنم که توپ سر خورد . خواستم بازیکن استقلال را رد کنم و شوت بزنم که با بالا تنه جلوی حرکت من را گرفت . من اصلا اهل فریب داور نیستم و واقعا جلوی سد شد و جز پنالتی چیزی نمی توانست باشد

محسن قهرمانی اشتباه کرد ؟

محسن قهرمانی همشهری من است و داور خیلی خوبی هم هست . این بازی را هم خوب داوری کرد اما همه جای دنیا آن صحنه را پنالتی می گیرند .

یک شوت هم زدی ؟

فکر کردم توپ گل می شود اما انصافا رحمتی خیلی خوب توپ را گرفت . به هرحال او گلر شوت گیری است .

در طول بازی چند باز احساس درد کردی ؟

من واقعا مصدوم بودم و تلاش کادر پزشکی بود که بازی کردم که جا دارد از آنها تشکر کنم

فکر می کنی آینده پرسپولیس چه می شود ؟

پرسپولیس روند خوبی دارد و آینده خوبی دارد . در لیگ خودمان را بالا می کشیم و خیلی بالا می آیم و در جام حذفی ما قهرمان می شویم .

حرف آخر؟

جادارد از همه تماشاگرانمان تشکر کنم که ساعت ها برای بازی وقت گذاشتند . ما خوب بازی کردیم و برنده بازی هم بودیم اما نگذاشتند !

یعنی چه که نگذاشتند ؟

بد شانسی و نگرفتن پنالتی هایمان باعث شد نبریم . اینکه نگذاشتن یعنی اتفاقات اینطور رقم خورد وگرنه مشکلی نبود .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها