کد خبر: ۱۰۹۳۶۵
زمان انتشار: ۰۷:۰۱     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
فرانکو باره سی ، مهمان ویژه دربی هم می گفت این بازی کیفیت بالایی نداشته است.
به گزارش خبرآنلاین ؛ فرانکو باره سی کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه میلان که برای تماشای دربی به ایران آمده بود ، بعد از این بازی به برنامه زاویه رفت تا درباره حضورش در تهران سخن بگوید. او از دربی شروع کرد و گفت:«کنجکاو بودم که این بازی را ببینم خیلی خوشحالم که مردم شما مردی این قدر فوتبالدوست دارید. راستش بازی خیلی جالب نبود. متعادل بود . خیلی موقعیت گل نداشت. تماشاگران هم خیلی از این مسئله خوشحال نبودند. این بازی اگر یک گل هم داشت ، خیلی بهتر می شد.»
آبا می شود این دربی را با دربی میلان مقایسه کرد؟ اگر ایتالیایی ها مسابقه ای با این کیفیت می دیدند ، چه اتفاقی می افتاد؟ او در این باره می گوید:« در ایتالیا تماشاگران فرق می کنند . نتیجه بازی برای شان خیلی مهم است. مردم می خواهند یک فوتبال خوب ببینند. تماشاگران ما رشد کردند و خیلی دوست دارند که یک بازی بزرگ ببینند. سطح توقع آنها از فوتبال خیلی بالاست.»
باره سی یک مدافع قدیمی در بالاترین سطح بوده. وقتی علی جوادی از او درباره مدافعان دو تیم سئوال پرسید، مهمان ایتالیایی او پاسخ داد:« گذشته از مسئله دفاع فکر می کنم امروز در این بازی می شد کارهای بیشتری انجام داد.می شد دو تیم نمایشی بهتر داشته باشند. آن همه تماشاگر حاضر در ورزشگاه باید بازی زیباتری را می دیدند اما انگار برای دو تیم خیلی سخت بود که بتوانند موقعیت گل داشته باشند. گفتم که مسابقه ای معمولی بود. راستش فکر می کنم در این بازی ها باید بازیکن هایی داشته باشید که بتوانند نتایج بازی ها را عوض کنند.»
آیا بازیکنان دو تیم نتوانستند خواسته های طرفداران را جامه عمل بپوشانند و مسئولیت پذیری شان پایین بوده؟ او می گوید:«این خیلی مهم است که بازیکن هایی در زمین باشند تا بتوانند با نمایش ویژه شان ، تماشاگران را جذب می کنند. به نظرم در این بازی هر دو تیم ترجیح می دادند بازی مساوی شود و حاضر به ریسک نبودند.»
راستی در ایتالیا هم 4 ساعت قبل از یک مسابقه ورزشگاه پر می شود؟؛ باره سی می گوید:« نه در ایتالیا این طور نیست خوشبختانه. نهایتا طرفداران برای تماشای یک بازی 2 ساعت انتظار می کشد. من شنیدم اینجا در تهران ،تماشاگران شب قبل آمدند و خوابیدند اطراف ورزشگاه. این نشان می دهد که تماشاگران ایرانی علاقه زیادی به فوتبال دارند.»
باره سی درباره حضورش در تهران و نتایج این سفر هم می گوید:« از رویانیان که مرا دعوت کرد تا این بازی را ببینم تشکر می کنم . آنها می خواستند ایران را به من بشناسانند. تهران شهر قشنگی است و بزرگ. مردم مهمان نوازی دارد . من انتظار داشتم که پرسپولیس امکانات بیشتری داشته باشد. من به تمرین این تیم رفتم آن تیمی که داشت تمرین می کرد را دیدم. فکر می کردم کمپ های دیگری هم باشد ولی بعد دیدم این طور نیست. البته مهم این است که رئیس این تیم می خواهد فوتبال ایران رشد کند. من این قصد را دیدم. احتمالا در آینده ممکن است بین ما و پرسپولیس ارتباطاتی برقرار شود.»
یعنی این شروع یک همکاری است میان پرسپولیس و آث میلان؟ باره سی می گوید:«به هر حال هنوز زود است. ما تازه همدیگر را شناختیم. من کنجکاو بودم ببینیم اینجا چه شکلی است. ما فعلا در فاز اولیه هستیم. روی هم رفته ارزیابی ام از این دیدار ، مثبت بود.»
او درباره دیدار با کروش هم گفت:« من به طور شخصی نمی توانم چیزی درباره او بگویم. 2 کلمه بیشتر با هم حرف نزدیم. او گفت می خواهد کار بزرگی انجام بدهد. او اعتماد به نفس بالایی دارد. مصمم از موفقیت سخن می گفت. من هم برایش آرزوی موفقیت کردم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها