کد خبر: ۱۰۹۱۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۰۶ بهمن ۱۳۹۱
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمراعلام کرد: دو فروند بالگرد آماده این سازمان در صورت درخواست و نیاز مسوولین برگزاری شهرآورد بزرگ پایتخت و به منظور مقابله با حوادث و سوانح احتمالی هنگام خروج تماشاچیان از ورزشگاه بزرگ آزادی، آنان را پوشش امدادی می دهند.
محمود مظفر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این سازمان وابسته به جمعیت هلال احمر همانند سال های گذشته با برنامه ریزی منسجم و عملیاتی، تمهیدات و تسهیلات امدادی ویژه ای را برای حفظ جان تماشاگران این بازی از حوادث و سوانح احتمالی درمبادی ورودی و خروجی استان تهران در نظر گرفته است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تماشاگران این مسابقه فوتبال خواست تا در این روز سعی کنند با آرامش وارد ورزشگاه شده و پس از پایان شهرآورد پایتخت با رعایت خونسردی کامل از ورزشگاه خارج شوند، تا درموقع خروج با ازدحام و حوادث احتمالی مواجه نشوند.

مظفر ادامه داد: به منظور پوشش همه جانبه و سریع حوادث و سوانح احتمالی در محدوده ورزشگاه آزادی، امدادگران و نجاتگران این سازمان و جمعیت هلال احمر استان تهران در مسیرهای ورودی و خروجی این ورزشگاه مستقر شده اند و با هماهنگی با مرکز امداد و نجات هوایی این سازمان آماده انجام و ارائه هر گونه خدمات امداد و کمک های اولیه به آسیب دیدگان احتمالی می باشند.

وی از تماشاگران خواست پس از اتمام مسابقه فوتبال بین دو تیم استقلال و پیروزی و درهنگام خروج از ورزشگاه آزادی به صورت پیاده و انفرادی در اتوبان تردد نداشته باشند تا خدای نکرده شاهد حوادث ترافیکی و رانندگی در بزرگراه تهران و کرج نباشیم.

هفتاد و ششمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس ساعت 15 امروز به قضاوت محسن قهرمانی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها