کد خبر: ۱۰۸۹۱۱
زمان انتشار: ۲۲:۳۹     ۰۴ بهمن ۱۳۹۱

به گزارش 598 به نقل از مهر، رسانه های جهان امروز در مطالبی به موضوعاتی مثل مذاکرات هسته ای، ادعای کاهش تولید خودرو در ایران و پیام انتخابات آمریکا و رژیم صهیونیستی پرداختند.

روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست" در مطلبی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، مصر را به عنوان محل بعدی مذاکرات هسته ای با گروه۱+۵ معرفی کرده است، نوشت : ایران از زمان سقوط حسنی مبارک در مصر در تلاش است تا رابطه با این کشور عربی را از سرگیرد و نفوذ خود در خاورمیانه را توسعه دهد.

سایت خبری "هافینگتون پست" نیز با اشاره به پیشنهاد مصر به عنوان محل مذاکرات توسط ایران، به موضوع مذاکرات آتی بین ایران و گروه۱+۵ نیز پرداخته و نوشت: ایران نگرانی های آژانس بین المللی انرژی اتمی را نشات گرفته از اطلاعات غلط ارائه شده به این آژانس از سوی سیا(سازمان جاسوسی آمریکا) می داند.

این سایت در بخشی دیگر نوشت : ایران می گوید هرگز از حق هسته ایش برای غنی سازی اورانیوم صرف نظر نخواهد کرد و تنها ممکن است در صورت لغو تحریم ها غنی سازی ۲۰ درصدی را تعلیق کند.

"ساینس مانیتور" چاپ آمریکا با پرداختن به نتایج انتخابات در سرزمینهای اشغالی و پیروزی مجدد نتانیاهو نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی نوشت : نتایج تعجب انگیز انتخابات اسرائیل پیام واضحی برای نتانیاهو داشت و آن این است که نتانیاهو درباره سیاست های ضد ایرانی اش نباید خیلی خوشحال باشد، زیرا که گروه‌های میانه رو پیام های متعادل تری برای خاورمیانه دارند.

"فاینشال تایمز" چاپ در مطلبی با ادعای کاهش ۵۰ درصدی تولید خودرو در ایران مدعی شد که این کاهش تولید از آثار تشدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران است.

سایت "یوراسیا ریویو" در تحلیلی با اشاره به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نتایج انتخابات در سرزمین های اشغالی نوشت : نتایج انتخابات نشان می دهد که جنگی علیه ایران در راه نیست.

سایت کانادایی"نشنال پست" از حکم غیرعادی دادگاهی در کانادا علیه جمهوری اسلامی ایران خبر داد و نوشت این دادگاه دولت ایران را محکوم به پرداخت هزینه های دادگاه دیپلمات های آمریکایی کرده است که در جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان ایرانی، گروگان گرفته شده بودند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها