کد خبر: ۱۰۸۸۷۱
زمان انتشار: ۲۳:۱۵     ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
آباداني‌ها بعد از اين‌كه از كاسيميرو هم نااميد شدند، سكان هدايت نفت را به فيروزي سپردند. اين مربي بومي ماموريت خطيرش براي نجات برزيلي‌ها را از فردا در قم آغاز مي‌كند

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- هفته بيست‌وسوم ليگ برتر فوتبال ايران از فردا (پنجشنبه) آغاز مي‌شود و در يكي از بازي‌ها، صبا در قم از نفت آبادان پذيرايي مي‌كند. اگرچه ديدارهاي هفته بيست‌وسوم تحت تاثير دربي تهران برگزار خواهد شد اما بدون شك ديدارهايي مثل صبا- صنعت نفت يا‌ تراكتورسازي- ذوب‌آهن نيز خالي از جذابيت نخواهد بود.

صباي قم عصر روز پنجشنبه در زمين چمن احتمالا ناهموار يادگار امام (ره) قم در حالي ميزبان صنعت نفت آبادان است كه در 6 بازي اخيرش در ليگ برتر نباخته است و همين روند مثبت موجب بهبود وضعيت تيم تحت هدايت مرفاوي در ليگ برتر شده است. البته آمار نشان مي‌دهد احتمال پيروز نشدن صبا در اين بازي خيلي هم كم نيست زيرا صبا اصولا در قم خيلي سخت به پيروزي مي‌رسد و اين امر بي‌ترديد با وضعيت چمن ورزشگاه يادگار امام نسبت مستقيم دارد.


صبا در اين مسابقه باز هم مرتضي كاشي را در اختيار ندارد و به احتمال زياد قلب دفاع خود را به زوج سهراب بختياري‌زاده و مسعود حق‌جو مي‌سپارد. كاشي از روز دوشنبه در تمرينات صبا پا به توپ شده اما با توجه به افت شديد بدني، نه‌تنها بازي با صنعت نفت آبادان را هم از دست مي‌دهد بلكه احتمال حضور وي در دو ديدار بعدي صبا در ليگ برتر برابر‌ تراكتورسازي و گهر دورود هم بسيار ضعيف به نظر مي‌رسد. كادر فني صبا در تلاش هستند تا وي را به ديدار صبا و الشباب امارات در پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا برسانند.

در اين بين مجيد حيدري، ديگر مدافع صبا كه در بازي جام حذفي با ابومسلم اخراج و محروم شده بود، بخشيده شده و به تيم برگشته است تا دست صمد در خط دفاعي‌ اندكي باز شود. شرايط صبا در جدول به شكلي است كه اگر بتواند سه امتياز اين مسابقه را در قم به دست آورد خود را به تيم‌هاي بالاي جدول نزديك‌تر خواهد كرد و به حاشيه امنيت بهتري مي‌رسد.

در آن سوي ميدان صنعت نفت با مربي جديدش به قم مي‌آيد. علي فيروزي مربي محبوب آباداني‌ها هدايت طلايي‌پوشان را بر عهده گرفته و پس از انتصاب، سه مربي جديد از جمله بهنام سراج بازيكن نامدار سال‌هاي دور صنعت نفت و پرسپوليس را به تيم اضافه كرده است. نفتي‌ها با شوكي كه با اخراج كاسيميروي پرتغالي و انتصاب فيروزي در تيمشان ايجاد كرده‌اند اميدوارند بتوانند از قعر جدول تكان بخورند.

با اين اوصاف اصلا بعيد نيست كه نفتي‌ها در قم انتحاري بازي كنند و براي برد به ميدان بيايند. آن‌ها مي‌خواهند خودشان را به علي فيروزي نشان بدهند و از طرفي، آن‌ها براي ماندن در ليگ برتر بايد به دنبال كسب سه امتيازها باشند تا يك تساوي بخور و نمير.

بازي صبا و نفت آبادان ساعت 15:30 روز پنج شنبه در استاديوم يادگار امام (ره) قم انجام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها