کد خبر: ۱۰۸۸۷۰
زمان انتشار: ۲۲:۱۷     ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
گهر دو بازي در ورزشگاه خانگي‌اش برگزار كرده و 6 امتياز گرفته. تيم لرستاني اگر شاگردان ياوري را هم شكست بدهد شكست‌ناپذيري‌اش در دورود را بيشتر تثبيت خواهد كرد

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- در شرایطی که هفته‌ی بیست و سوم به طور کلی در سایه‌ی شهرآورد 76 تهران قرار خواهد گرفت و کسی انتظار دیگری جز فرا رسیدن زمان این بازي بزرگ در روز جمعه نخواهد داشت، روز پنج‌شنبه از ساعت 14:15 دو تیم شهرستانی گهر دورود و فجرسپاسی در استان لرستان در ورزشگاه جمع و جور تختی دورود به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار دومین مصاف فجرسپاسی با تیم‌های متحول‌شده‌ی قعرنشین در نیم‌فصل دوم است و بی‌شک یاوری که در نیم‌فصل دوم با از دست دادن ستاره‌هايی همچون عباس محمدرضايی و رضا حقیقی، تیم خود را بیش از پیش تضعیف شده می‌بیند، به دنبال آن خواهد بود تا بار دیگر فجر را به اوج بازگرداند. زردپوشان شیرازی با کسب دو شکست، دو تساوی و تنها یک پیروزی در رقابت‌های نیم‌فصل دوم به یک‌باره افت چشمگیری را در جدول رده‌بندی دچار شده‌اند و در این دیدار چاره‌ای جز پیروزی برای بهبود اوضاع خود در جدول رده‌بندی نخواهند داشت.


در طرف مقابل تیم گهر دورود که با پیوستن محمد مایلی‌کهن به راس کادر فنی این تیم و اخذ امتیاز میزبانی در ورزشگاه تختی دورود جان تازه‌ای گرفته و در چهار دیدار اخیر خود موفق به کسب 7 امتیاز شده است. گهر با اين امتيازات توانسته خود را از قعر جدول جدا کند و پس از هفته‌ها با یک پله صعود در جدول رده‌بندی در جایگاه هفدهم قرار بگیرد.

دیدار رفت فجر و گهر با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند. در شرایطی که هر سه امتیاز این دیدار نیز نمی‌تواند شرایط صعود گهر در جدول رده‌بندی را فراهم کند، طبیعی است این تیم برای امید داشتن به آینده باید پیروز میدان لقب گیرد. در سوی مقابل فجر با گرفتن هر سه امتیاز یک صعود دو پله‌ای خواهد داشت و رتبه‌ای يك‌رقمی را صاحب خواهد شد، البته در بهترین شرایط و با توقف رقبا!

محرومان دو تیم:

گهر در اين بازي شهرام مهربان دروازه‌بان اصلي خود را به دليل سه‌اخطاره بودن در اختيار نخواهد داشت. در تيم فجرسپاسي هم حميد جوكار محروم است و اجازه حضور در اين بازي را ندارد. به جز اين دو بازيكن دو تيم غايب ديگري ندارند.

ترکیب احتمالی

گهر دورود : گریگور ملکستیان- عمار نیک‌کار- حامد پورعمرانی-  آرمان قاسمی- فرید عابدی - ساشا کلونيجا- صابر محمدی - مجید خمیسی - رضا کاردوست - مجید باجلان - امید ترکاشوند

فجرسپاسی شيراز: محمدصالح خلیل‌آزاد- خالد شفیعی- سعید قزل‌گچی- علیرضا جلیلی- محمد افند- حسین کاظمی- جابر انصاری- امید خلیلی- مجتبی ترشیز- مسلم فیروز آبادی- محمدرضا حسینی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها