کد خبر: ۱۰۸۸۵۹
زمان انتشار: ۲۲:۱۶     ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
گزینه اصلی قضاوت دربی 76 هنوز در مشهد به سر می برد ولی گفته می شود برای او بلیط الکترونیک را رزرو شده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ محسن قهرمانی که از او به عنوان گزینه اصلی و قطعی قضاوت بازی روز جمعه استقلال و پرسپولیس نام برده می شود، در فاصله دو روز مانده تا زمان این مسابقه در زادگاهش به سر می برد.


گفته می شود فدراسیون فوتبال برای وی بلیط الکترونیک را رزرو کرده است و قهرمانی ظهر پنجشنبه به تهران می آید تا آماده قضاوت بازی جمعه شود.


از سوی دیگر؛ کوپل داوری این بازی هم تقریبا مشخص شده و بر اساس خبرهای دریافتی، محمد رضا ابوالفضلی و سعید علی نژادیان کمک های قهرمانی در این مسابقه خواهند بود.


ضمن اینکه احمد صالحی داور چهارم و ایلدوروم کمک داور ذخیره خواهد بود.


* هوای نیمه ‌ابری در دربی ۷۶ پایتخت


سازمان هواشناسی کشور وضعیت هوای تهران در روز برگزاری دربی پایتخت را نیمه ‌ابری اعلام کرد.


عبدالرضا امیدوار شهری، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور وضعیت هوای شهر تهران را در 48 ساعت آینده اعلام کرد.


* اشمایکل دقیقه ۹۰ به ایران نیامد


مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: «مقدمات حضور پیتر اشمایکل در ایران مهیا شد اما او دقیقه ۹۰به ایران نیامد.» وی افزود: «حتی برای اشمایکل بلیت هم گرفتیم اما با توجه به حساسیت دربی این تصمیم را گرفتیم که در دیدارهای آینده میزبان او باشیم.»

 

گفته می شود فرانکو باره سی تماشاگر ویژه دربی خواهد بود.


* نشست فرهنگی دربی برگزار شد


شست بررسی مسائل فرهنگی بازی استقلال و پرسپولیس ظهر امروز برگزار شد. در این جلسه، معاونان فرهنگی دو باشگاه و فدراسیون فوتبال و نمایندگانی از هیات فوتبال تهران، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و شهرداری منطقه 22 حضور داشتند و برنامه های مربوط به بازی روز جمعه بررسی شد.


* دوقلوها و چای دم نوش در آزادی


حمل پلاکارد دو باشگاه توسط 50 برادر دوقلو، پخش سرودهای حماسی، اجرای تواشیح، تجلیل از مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی از جمله برنامه های مشترک وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای این بازی خواهد بود.


ضمن اینکه قرار است تغذیه هم میان هواداران پخش شود. از جمله اینکه چای دم نوش به قیمت 400 تومان بین تماشاگران دربی توزیع خواهد شد.


دربی 76 پایتخت در لیگ برتر فوتبال ایران جمعه (6 بهمن) ساعت 15در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها