کد خبر: ۱۰۸۸۳۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
لیگ برتر - عبدالله ویسی سرمربی پیکان روزهای سختی را در این تیم سپری می کند.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ او که با موفقیت در صبا خودش را به فوتبال ایران معرفی کرد انتظار داشت که تفکرات و برنامه هایش در پیکان هم جواب دهد ولی این اتفاق نیفتاد. حالا او تحت فشار قرار دارد و البته مدیرعامل باشگاه پیکان در این چند هفته از ویسی حمایت کرده است. او هم با اطمینان می گوید که پیکان از این شرایط بیرون خواهد آمد و روزهای خوبی را تجربه خواهد کرد. در آستانه دربی تهران با ویسی صحبت کرده ایم که قسمتی از حرف ها به بازی پرسپولیس و استقلال اختصاص یافت. مصاحبه ویسی با خبرآنلاین را می خوانید.
در دوران بازیگری خیلی دوست داشتی که بازی در دربی تهران را تجربه کنی، درست است؟
بله من هم دوست داشتم که یک روز در دربی تهران بازی کنم چون لذت خاص خودش را دارد ولی در دربی کوچکتر یعنی دربی خوزستان بازی کردم.
در مورد دربی روز جمعه چه صحبتی داری؟
دربی هیچ وقت یک بازی تاکتیکی نبوده و هیچ تیمی هم از پیش برنده و بازنده نیست. نتیجه این مسابقه ربطی به شرایط جدول ندارد، البته هر کس احساسی بازی کند نتیجه نمی گیرد و هر تیمی منطقی باشد شانس زیادی برای برد دارد. به نظر من منطق در دربی یک کلید مهم برای برد است.
شانس کدام تیم را برای برد بیشتر می دانی؟
اصلا قابل پیش بینی نیست و معلوم نیست چه می شود.
برتری های پرسپولیس و استقلال نسبت به یکدیگر چیست؟
برتری استقلال سرمربی این تیم است و همچنین مجموعه ای که این باشگاه دراختیار دارد و برتری پرسپولیس هم نتایج چند هفته اخیر و روحیه بازیکنان این تیم است.
خیلی ها معتقدند شرایط استقلال روی نیمکت نسبت به پرسپولیس بهتر است. نظر شما چیست؟
دقیقا همین طور است. یحیی گل محمدی برای اولین بار به عنوان سرمربی حضور در دربی را تجربه می کند ولی قلعه نویی بارها مربیگری در این بازی تجربه کرده است. شاید کم تجربه بودن گل محمدی به پرسپولیس آسیب بزند ولی به هر حال او یک مربی توانا است که می خواهد خودش را ثابت کند و به هیچ عنوان از پیش بازنده نیست.
فکر می کنی کدام بازیکنان شانس گلزنی دارند؟
با روشی که استقلال بازی می کند شانس گلزنی فرزاد حاتمی بیشتر است و در پرسپولیس هم محمد نوری نقاط کور تیم های حریف را به خوبی می شناسد و احتمال گلزنی اش زیاد است.
در مورد شرایط پیکان صحبت کن. مثل این که روزهای سختی را پشت سر می گذاری؟
باور کنید حق ما باخت نیست. ناراحتی من این است که روی نقاط ضعف و قوت خودمان و حریفان در تمرینات کار می کنیم ولی طوری گل می خوریم که در تمرینات بارها روی آن کار کردیم. ما در 12 بازی قبل از دقیقه 8 گل خوردیم و وقتی برای جبران حمله می کنیم دوباره گل می خوریم. تیم ما احساسی بازی می کند و این مشکل بزرگی که باید حل شود.
ولی باشگاه خیلی خوب از تو حمایت کرده، درست است؟
من تشکر ویژه از مدیرعامل باشگاه پیکان دارم و مطمئن باشید جواب اعتماد او را می دهم. بعضی از مربیان با نامردی دنبال این هستند که جای مرا در پیکان بگیرند. یک مربی که حتی در لیگ 2 هم به او تیم نمی دهند به مدیرعامل پیکان زنگ زده و گفته مرا سرمربی کنید تا پیکان را نجات دهم. این افراد باید خجالت بکشند و تاسف آور است که دنبال چنین کارهایی هستند.
راستی قصد استعفا نداری؟
من دیگر استعفا نمی دهم و منتظر تصمیم مدیرعامل پیکان می مانم اگر اخراج شوم و پولم را هم ندهند به راحتی می پذیرم چون من دنبال پول نیستم و کار برایم مهم است.
قبول داری بعضی از بازیکنان جوان پیکان آنطور که می خواستی جواب ندادند؟
من فکر می کردم آنها انگیزه زیادی داشته باشند ولی اینطورنبود. با این حال من سرمربی هستم و باید تلاش کنم که این شرایط را تغییر دهم. من فکر می کنم اگر 6 هفته خوب نتیجه بگیریم برایمان کافی است در ضمن من دنبال کارهای ناسالم نیستم. من مربی ای نیستم که داور و بازیکنان حریف را تحت تاثیر قرار دهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها