کد خبر: ۱۰۸۷۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
در دومین روز جشنواره تئاتر فجر، یکی از داوران بخش مسابقه بین‌الملل در اجرای داوری «ویتسک» به کارگردانی رضا ثروتی به دلیل خواب‌آلودگی دائما چرت می‌زد.

به گزارش خبرنگار تئاتر فارس،‌ سومین روز جشنواره تئاتر فجر با اجرای 18 نمایش در تالارهای وحدت، اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش، سنگلج، هنر، خانه نمایش، ایرانشهر، انتظامی، مهر حوزه هنری، فردوسی، حافظ و آو اجرا شد.

در کارگاه نمایش «نقد و بررسی فحش و کتک با نگاهی از اینجا به اونجا» به کارگردانی کاوه مهدوی اجرا شد که هنرمندانی همچون شهرام کرمی، حسین عاطفی،‌ محمدمهدی خاتمی و ... به تماشای آن نشستند.

این نمایش از تعداد بازیگران متعددی برخوردار بود که در فضای کوچک کارگاه نمایش دچار فشردگی شدند،‌ تهویه این سالن نیز دچار مشکل بود که این موضوع تماشاگران با مشکل مواجه کرده بود. این نمایش در 7 اپیزودی به بررسی فحش و کتک کاری در جامعه و افزایش و رشد این اتفاق طی چند سال گذشته در کشور پرداخت. ایده این نمایش جالب و برای اولین بار بود که به آن توجه می‌شد اما این اثر به دلیل اپیزودهای مختلف خود نتوانست ثبات و ریتم را در اجرای خود حفظ کند. نقطه عطف این نمایش موسیقی زنده و استفاده از سازهای ایرانی و نواختن موسیقی فیلم‌های مشهور بود، که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. 

آخرین اجرای نمایش «ویتسک» به کارگردانی رضا ثروتی در جشنواره تئاتر فجر با استقبال بیش از حد تماشاگران مواجه شد، به طوری که به دلیل ازدحام جمعیت و بی‌نظمی این نمایش با کمی تاخیر آغاز شد و در نهایت بخشی از تماشاگران پشت در ماندن و موفق به دیدن این نمایش نشدند.

شب گذشته هنرمندانی همچون گلاب آدینه، نورا هاشمی، شیرین یزدان‌بخش و .... به تماشای «ویتسک» نشست.

اجرای پایانی نمایش «ویتسک» میزبان داوران بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر بود، با توجه به زمان 140 دقیقه‌ای این نمایش، مجید سرسنگی یکی از داوران دچار خواب‌آلودگی شده و دائما چرت می‌زد.

دومین روز جشنواره با اجرای پایانی نمایش «ترن» به کارگردانی نیما دهقان نیز بود،‌ تماشاگران اجرای پایان به اندازه‌ای بود که در راه‌روهای سالن اصلی هم به فضایی برای تماشای این تئاتر تبدیل شده بود.

در اجرای پایانی حمیدرضا آذرنگ نیز به عنوان بازیگر حضور داشت.

حسین پاکدل در پایان این نمایش ضمن اشاره به حذف شرافتمندانه‌ترین بخش این نمایش، گفت: متاسفیم در دوران مدیریتی فعالیت می‌کنیم که مدیران از آنچه نمی‌فهمند، می‌ترسند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها