کد خبر: ۱۰۸۶۵۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر سیاست‌های کلی اصل ۴۴ گفت: جلسه مشترک تیم اقتصادی مجلس و دولت با حضور رئیس‌جمهور در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد که در این نشست مسائلی چون اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و مسائل معیشتی مردم مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش 598، حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امشب رؤسای کمیسیونهای اقتصادی مجلس با مسئولان اجرایی گفت: در این نشست که علاوه بر رؤسای کمیسیونهای اقتصادی مجلس تعدادی از اقتصاددانان مجلس نیز حضور داشتند مسائل مطروحه در جلسات گذشته مانند مسائل معیشتی مردم، اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و آوردن آن در لایحه بودجه سال 92 مورد بحث قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه رئیس‌جمهور و وزرای نفت، کشاورزی، نیرو، اقتصاد، صنعت و رؤسای بانک مرکزی، ستاد هدفمندی و صندوق توسعه ملی حضور داشتند و در این جلسه بر روی مسائل تقنینی و اجرای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بحث و تبادل نظر شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جلسه بعدی به منظور بررسی مسائل ذکر شده، شنبه هفته آینده با حضور آقایان لاریجانی و احمدی‌نژاد در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود و در این میان کارگروه‌ها مسائل را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها