کد خبر: ۱۰۸۶۰۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
به گزارش 598، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: جرم آلودگی سران فتنه به اندازه ایست که با آب زمزم هم تطهیر نمی شوند چه برسد به اظهارات بعضی از آقایانی که بخواهند در پی تطهیر آنها با چند مصاحبه و مطلب باشند.

حجت الاسلام طائب ادامه داد: گرچه واژه برخی از آقایان هم در این مورد مصداقی ندارد، چون تنها کسی که به نوعی سخنانش بوی رفع جرم از سران فتنه را می داد آقای عسگراولادی بود که گفته های ایشان حتی اگر اراده و اجازه تطهیر هم داشته باشند به جهات مختلف تطهیری برای سران فتنه به ارمغان نمی آورد، به این دلیل که ایشان اولا به شکل ریز در جریان اقدامات سران فتنه نبوده اند و اصلا اطلاعی از تشکیلات آنها به شکل دقیق نداشته اند.

وی ادامه داد: همچنین ایشان حضورشان در کف خیابان و میان قاطبه جوانان به گونه ای نبوده است که از نزدیک ریزشهای جوانان پاک کشور را که با مواضع غلط و تعمدی سران فتنه برای ماهها به بی راهه کشیده شدند را ببینند و البته شاید حضور همین جوان ها و شعارهایشان علیه فتنه گران در نهم دی ماه را هم به خوبی لمس نکرده اند.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار ادامه داد: بنابر این اگر ایشان در سازمان فتنه حضور داشتند و از مجموعه اقدامات آنها مطلع بودند باز هم می شد اظهارات ایشان را در تطهیر دشمنان ملت موثر دانست اما به دلیل همین عدم حضور تطهیر ایشان خیلی مبنا ندارد.
حجت الاسلام طائب با اشاره به تداوم عدم مرزبندی سران فتنه با دشمن تصریح کرد: غیر از آقای عسگراولادی بنده کس دیگری را ندیدم که خیلی به دنبال جرم زدایی از سران فتنه باشد چون اصولا خود آنها هم به دنبال تطهیر خود نیستند و با اطلاع از عمق فاصله ای که با مردم گرفته اند و آسیب هایی که به نظام اسلامی زده اند راهی برای بازگشت خود نمی بینند.

عبارت انتخابات آزاد برای خود فتنه گران هم مضحک شده است

طائب اظهار داشت: شعار انتخابات آزاد موضوعی است که بنیاد آن متعلق به عناصر داخلی فتنه نیست اصولا سران فتنه در انتخابات 88 هم خود را سمعا و طاعتا به برنامه های تدوین شده در خارج از کشور سپرده  و مستقل نبودند.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار ادامه داد: انتخابات آزاد که برای اولین بار توسط ربع پهلوی فرزند شاه مخلوع و ملعون و با دیکته سازمان سیا مطرح شد، در داخل توسط پس مانده های فتنه 88 تکرار می شود. این ها همان کسانی هستند که سال 88 از بیرون خط می گرفتند و تبدیل شده بودند به پادوهای آنها.

وی افزود: جالب اینجاست که عبارات به اصطلاح رمز فتنه مثل انتخابات آزاد که سر منشع آن سازمانهای جاسوسی آمریکا و انگلیس است به حدی پوچ و نخ نما است که احدی از مردم آن را تکرار نمی کند و مورد استقبال احدی قرار نمی گیرد مگر ورشکسته های سیاسی فتنه 88 که اخیرا شنیدم در اردوگاه خود آنها زمزمه هایی به وجود آمده که می گویند بسیاری از انتخابات ها در جمهوری اسلامی را خود ما برگزار کردیم و شعار انتخابات آزاد را به همین دلیل کسی از ما نمی پذیرد، این یعنی حرفهایی که انتظار دارند مردم آن را بپذیرند به نظر خودشان هم مضحک است.همچنین هیچ یک از آنها نمی توانند ادعا کنند که مدل برگزاری انتخابات در دوره اصلاحات با دوره های دیگر متفاوت بوده است. سیستم و نظارت همان است که بود.

حنای بی رنگ اصلاحات

طائب گفت: دروغ بزرگ تقلب در انتخابات باعث شد که عده ای از مردم به خاطر جایگاهی که بعضی از سران فتنه به واسطه نظام و جمهوری اسلامی داشتند در ابتدا شک کرده و بعد به روشدن دست فتنه از انها جدا شوند و خواستار محاکمه آنها باشند، ورشکستگان سیاسی بعد از فتنه 88 با خیال باطل اینکه هنوز حرف آنها خریدار دارد کلمه انتخابات آزاد را تکرار می کنند در حالی که حنای آنها برای ملت ایران رنگی ندارد. گرچه سخنرانی مقام معظم رهبری نیز کل ماجرا را خاتمه داد.

بعضی از آقایانی که آتش بیار معرکه بدند تا خرخره به نظام بدهکارند

 وی در پاسخ به سوال خبرنگار مرصاد مبنی بر اوضاع جریان اصلاحات در انتخابات 92 گفت: اصلاح طلبان به همان شکلی که در انتخابات مجلس عمل کردند با انتخابات ریاست جمهوری نیز رفتار خواهند کرد. آنها متوجه شدند اگر بخواهند بر خلاف حرکت ملت پای صندوق های رای حاضر نشوند به طور کلی از شاکله جمهوری اسلامی و از دیدگاه مردم حذف می شوند.آنها شعار می دهند و می خواهند با بالا بردن مطالباتشان نظام را به خود بدهکار نشان دهند در حالی که تمام وجودشان بدهکار نظام است، این آقایان هرچه می خواستند از قبل جمهوری اسلامی گرفتند چه در زندگی های شخصی و چه در زندگی های اجتماعی و سیاسی اما به هر ترتیب این جزو شاکله آنها شده که با زبان طلبکاری حرف بزنند و می خواهند در نهایت یک راهی را برای توجیه شکست در انتخابات ها به روی خود باز بگذارند. البته شان اندازه اصلاحات به حدی رسیده که دیگر حضور یا عدم حضور آنها در انتخابات چندان ارزش بحث ندارد.

بنیاد باران در کشور محلی از اعراب ندارد

 وی در باره شروع به کار و عضو گیری بنیاد باران در بعضی از استانهای کشور گفت: آنها کار خودشان را می کنند و شبیه دستگاهی که روشن است و ورودی ندارد فقط بی فایده کار می کند و خرو جی هم نخواهد داشت, ضمن اینکه آنها مثل همین دستگاه اراده ای از خود ندارند و کلید روشن آنها را که زده اند بدون توجه به محصول کار می کنند، آنها در آزادی که جمهوری اسلامی فراهم کرده کار می کنند اما آنقدر در نظر مردم بی ثبات و بدون جایگاه هستند که خیلی فعالیت های آنها محلی از اعراب ندارد.

وحدت اصولگرایان قطعا حاصل می شود

 وی همچنین در خصوص حرکت اصولگرایان به سمت وحدت گفت: قطعا یک وحدت اساسی و تاثیرگذار در این جبهه شکل خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها