کد خبر: ۱۰۸۵۰۱
زمان انتشار: ۲۲:۵۱     ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: خود قلعه‌نویی استاد است و پرسپولیس را هم می‌شناسد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، صمد مرفاوی پس از حضور در تمرین استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی حساسی را روز جمعه استقلال باید مقابل پرسپولیس برگزار کند، من هم امروز به یاد گذشته‌ها آمدم تا دوستان قدیمی خود را در استقلال ببینم.

وی افزود: من دوستان قدیمی مانند قلعه‌نویی، پورحیدری و بیانی دارم که با هر کدام آنها خاطرات ریز و درشتی داشته‌ام و انشاءالله روز جمعه ما برنده این دربی هستیم.

وی درباره وضعیت پرسپولیس نیز گفت: خود قلعه‌نویی استاد است و کامل پرسپولیس را می‌شناسد. احتیاجی به حرف زدن من نیست. من دعا می‌کنم استقلال ببرد و موفقیتش ادامه‌دار باشد.

وی افزود: پیش بینی این بازی سخت است ولی هر تیمی آرامش و تمرکز لازم را داشته باشد و از موقعیت‌ها استفاده کند، برنده دربی است. امیدوارم با توجه به آرامش استقلال این تیم روز جمعه به نتیجه دلخواه برسد. اگر استقلال برنده دربی 76 باشد راه قهرمانی هموارتر می‌شود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که با توجه به حضورتان در تمرین استقلال پس تمرین صبا را چکار کردید، گفت: ما زودتر از استقلال تمرین داشتیم و سپس به تمرین استقلال آمدیم و بازی سختی را مقابل نفت داریم. نفت با توجه به جایگاهش می‌خواهد از بحران فرار کند امیدوارم با یک بازی خوب روز جمعه هم ما برنده شویم و هم استقلال در دربی 76.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها