کد خبر: ۱۰۸۴۹۳
زمان انتشار: ۲۲:۳۱     ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
پیمان یوسفی می گوید: برای مردم شائبه شده تمایل رنگی دارم.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، یکی دیگر از گزارشگرانی که به واسطه نوع گزارش‌هایش همواره مورد انتقاد تماشاگران استقلال و پرسپولیس بوده، پیمان یوسفی است.

 

او معتقد است گزارش دربی نسبت به گذشته کار راحت‌تری شده است چون فضای 10 سال قبل برای گزارشگران سخت‌تر بوده.

 

یوسفی درباره حساسیت‌های گزارش دربی می‌گوید: اولین یا دومین بار بود که گزارش دربی بر عهده من بود. ابتدا یکی از بازیکنان پرسپولیس تعویض شد. چند دقیقه بعد یکی از بازیکنان استقلال از زمین خارج شد که من به او خسته نباشید گفتم. این مسئله باعث شد تا برای تماشاگران این شائبه ایجاد شود که تمایلات رنگی دارم. در حالی که این اتفاقات در گزارش می‌افتد و شاید گزارشگر بعضی چیزها را فراموش کند. آن موقع بود که فهمیدم چقدر گزارشگری دربی حساس است.

 

وی همچنین به خاطره‌ای دیگر از گزارش‌هایش در دربی اشاره کرد و گفت: زمانی جایگاه گزارشگران کنار نیمکت مربیان و نزدیک زمین بود. در آن دیدار استقلال و پرسپولیس که در نهایت با تساوی یک بر یک تمام شد، محمود خوردبین معتقد بود من بعد از گل پرسپولیس واکنشی نشان نداده‌ام ولی پس از گل استقلال صدای مرا شنیده است! آنها فکر می‌کردند من با قصد و غرض گزارش می‌کنم. پس از آن بود که به خوردبین گفتم چطور در میان هیاهوی 100 هزار نفر صدای مرا شنیده است؟!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها