کد خبر: ۱۰۸۴۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۰۳ بهمن ۱۳۹۱

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، 10 دقیقه پایانی دربی 74 اتفاقات پیچیده‌ای افتاد که از ذهن هواداران پرسپولیس پاک نخواهد شد. سرخ‌پوشان در حالی که 10 نفره شده بودند و 2 بر صفر هم شکست خورده بودند با ورود ایمون زائد ورق به نفعشان برگشت و پرسپولیس توانست با هت تریک مهاجم ایرلندی خود این دیدار را با نتیجه 3 بر 2 به پایان رساند.

در آستانه دربی 76 خبرنگار فارس گفت‌وگویی با آقای هت‌تریک انجام داد. هر چند که او دیگر هم اکنون در پرسپولیس توپ نمی‌زند و به آلومینیوم هرمزگان پیوسته است اما صحبت‌های او می‌تواند خواندنی باشد.

در زیر متن این مصاحبه را می‌خوانیم.

فارس: شرایط خودت چگونه است؟

شرایط خوبی دارم و خوشحالم که بار دیگر می‌توانم در ایران بازی کنم. سعی می‌کنم با درخشش توانایی‌های خود را در مقابل سایر تیم‌ها نشان دهم و بتوانم بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردم.

فارس: سرمربیگری اکبر میثاقیان را در این مدت چگونه ارزیابی کردی؟

او مربی خوب و مرد جنتلمنی است که آلومینیوم می‌تواند با او روند رو به رشدی داشته باشد.

فارس: اما این تیم هم اکنون در رتبه‌های پایین جدول قرار دارد.

درست است اما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند نتایج خوبی را رقم بزنند. میلاد میداودی،‌ مجتبی زارعی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار تیم هستند. مطمئن باشید در ادامه راه آلومینیوم بهتر خواهد شد و سیر صعودی خواهد داشت.

فارس: به تیمی آمده‌ای که میلاد میداودی را هم در اختیار گرفته. میداودی مهاجم استقلال بوده و تو در پرسپولیس بازی کرده‌ای. حالا که با او هم بازی شده‌ای چه حسی داری؟

مشکلی نیست من میلاد را دوست دارم چون بازیکن خوب و توانایی است. او قبلا برای استقلال بازی‌های خوبی انجام داده و هم اکنون هم فکر می‌کنم من و میلاد می‌توانیم بازی‌های خوبی در آلومینیوم ارائه دهیم.

فارس: جمعه دربی 76 برگزار خواهد شد. فکر می‌کنی در این دربی چه تیمی برنده باشد؟

به نظرم استقلال قوی‌تر است. به دلیل همین است که در صدر جدول هم قرار دارد اما پرسپولیس نیز اخیرا سیر صعودی خود را آغاز کرده و روز به روز هم بهتر می‌شود. امیدوارم برنده دربی 76 پرسپولیس باشد.

 

 

فارس: می‌دانی که هواداران پرسپولیس دوست داشتند بار دیگر مقابل استقلال قرار بگیری؟

آنها همیشه و همه جا حامی من بودند. از صمیم قلب آنها را دوست دارم. خاطراتی برایم ساختند که هرگز فراموش نمی‌کنم. بهترین آرزوها را برای آنها دارم و من هم همانند هواداران آرزو دارم روزی با پیراهن قرمز مقابل استقلال قرار بگیرم. قسم می‌خورم دلم برای تک تک آنها تنگ شده است. تقدیر را چه دیدی. شاید فصل بعد با پیراهن پرسپولیس به میدان بروم.

فارس: آیا امکان دارد بار دیگر در دربی حاضر شوی و هت تریک کنی؟

در دربی‌ها و به طور کلی در فوتبال امکان رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد. شاید چند سال دیگر بگذرد و باز هم در دربی هت تریک کنم. هر چند تکرار این موضوع خیلی خیلی سخت است.

فارس: چرا دربی رفت این فصل جذاب نبود؟

مصاف دو تیم استقلال و پرسپولیس حساسیت بالایی دارد و همین حساسیت به بازیکنان هم استرس وارد می‌کند. همه می‌خواهند برنده باشند از بازیکن، مربی، مدیر عامل گرفته تا هواداران، به همین دلیل در دیدار رفت بازی جذابی را شاهد نبودیم. هر تیمی که بتواند از کوچکترین فرصت برای گلزنی استفاده کند، برنده دربی خواهد بود.

فارس: فکر می‌کنی چه تیمی در دربی 76 برنده باشد؟

پیش بینی بسیار سخت است دلم می‌گوید پرسپولیس اما از طرفی استقلال هم شرایط خوبی دارد. حس من این است که این بازی مساوی می‌شود.

فارس: اگر قرار باشد در تیم پرسپولیس بازیکنی گل بزند دوست داری این بازیکن چه کسی باشد؟

من واقعا از نزدیک شاهد بودم که علی کریمی چه سختی‌هایی را تحمل کرد. ژوزه سختی‌های زیادی به کریمی داد و باعث شد این بازیکن چند ماهی دور از میادین باشد و او را دچار مشکل کرد. ای کاش کریمی مصدوم نمی‌شد و می‌توانست گلزنی کند. دوست داشتم کریمی در دربی گل بزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها