کد خبر: ۱۰۸۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۰ فروردين ۱۳۹۰

سید 'حسن نصرالله' دبیرکل حزب الله لبنان شنبه شب سخنان مهمی ایراد می کند.    

 یک منبع آگاه در حزب الله لبنان با اعلام این خبر به ایرنا در بیروت گفت: به دنبال حوادث مهم اخیر در منطقه و لبنان، دبیرکل حزب الله شنبه شب( ساعت 21:30 به وقت تهران) سخنان مهمی را از طریق شبکه تلویزیونی المنار مطرح خواهد کرد.

وی افزود : سیدحسن نصرالله در سخنان خود آخرین تحولات منطقه به ویژه تحرکات اخیر در دول عربی را مورد بررسی قرار داده و مردم لبنان را از نتایج رایزنی ها برای تشکیل دولت مطلع خواهد ساخت.

این منبع آگاه تاکید کرد : آخرین تحرکات جریان 14 مارس و مواضع آنان ضد حزب الله و همچنین اسناد منتشره درخصوص جنایت آنان در جنگ 33 روزه از دیگر محورهای احتمالی مطروحه توسط سیدحسن نصرالله در این سخنرانی خواهد بود.

دبیرکل حزب الله لبنان در آخرین سخنرانی خود در آخرین هفته سال 89 ضمن انتقاد شدید از کسانی که به علت تشیع ملت بحرین، در فتواهای خود کشتار آنها را مجاز می شمارند، گفت : کشورهایی که ارتش های خود را به بحرین گسیل داشته اند، بایستی وزرای خارجه خود را برای پادرمیانی واقعی به این کشور می فرستادند.

وی با اشاره به قیام مردم بحرین افزود: من معتقدم که در بحرین مظلومیت خاصی حاکم است. کشور بحرین جزیره کوچکی است و ملت مسلمان و مظلوم آن نیز برای احقاق حقوق قانونی خود به خیابان ها سرازیر شدند ولی نظام حاکم دست به کشتار آنها زده است.

وزارت خارجه بحرین نیز در واکنشی شدیداللحن به این سخنان، حزب الله را به دخالت در امور داخلی بحرین متهم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها