کد خبر: ۱۰۸۱۹۶
زمان انتشار: ۱۷:۳۴     ۰۲ بهمن ۱۳۹۱
برخی دعوت دانیال داوری به تیم ملی را با اختلاف جواد نکونام با مهدی رحمتی مرتبط می‌دانند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، جدایی ناگهانی مهدی رحمتی از تیم ملی باعث شوک به فوتبال شد اما حرف و حدیث های زیادی در این مورد شنیده می شود و این تصمیم رحمتی را به دعوت دانیال داوری به تیم ملی ربط داده اند که البته گفته می شود این تصمیم،‌ ریشه در اختلاف دو ملی پوش استقلال دارد. بحث اختلاف نکونام و رحمتی مدتها است که در محافل فوتبالی شنیده می شود اما ماجرا آنقدر پیچیده شده که در این بین احساسات بیش از 70 میلیون ایرانی فراموش شده و کار تیم ملی در راه صعود به جام جهانی به کرکری دو بازیکن کشیده است

 

این اواخر رابطه رحمتی و نکونام آنقدر تیره و تار شد که حتی به تغییر هم اتاقی کشیده شده است. رحمتی که مدتها با نکونام هم اتاق بود با حنیف عمران زاده در یک اتاق حضور دارند و از طرفی نکونام و صادقی نیز با هم هم اتاق شده اند. صادقی چندی پیش در بین خبرنگاران پس از بازی استقلال با سایپا در خصوص مسائلی که در تیم فوتبال استقلال عنوان شده و اینکه گفته می‌شود مهدی رحمتی به او اعلام کرده جواد نکونام اجازه نمی‌دهد صادقی به تیم ملی دعوت شود و او نیز پس از شنیدن این موضوع مسئله را با نکونام در میان گذاشته است، عنوان کرد: «به هیچ عنوان چنین چیزی وجود ندارد این مسئله را بی‌مورد به من ربط ندهید.» در این بین گفته می شود صادقی یکی از عوامل اختلاف رحمتی و نکونام بوده و حتی این دو نفر در خصوص اینکه صادقی به تیم ملی دعوت می شود یا خیر اختلافات زیادی دارند.

 

از سوی دیگر بحث کاپیتانی استقلال که به واسطه دخالت قلعه نویی فعلا خنثی شده یکی دیگر از عوامل اختلاف این دو بازیکن شده است . به صحبتهای نکونام دراواسر فصل دقت کنید تا به اختلافات برسید: «زمانی که آمدم نه گفتم و نه خواهم گفت که کاپیتانی را می‌خواهم. نه حرفی زده‌ام و نه چیزی. چون احترام را از بزرگترهایم یاد گرفته‌ام. اگر هم بازوبند را می‌گرفتم هیچ اتفاقی هم نمی‌افتاد. خیلی‌ها می‌گفتند حاشیه درست می‌شود اما من اعتقاد دارم حاشیه‌ای درست نمی‌شد اما به محض ورودم برایم حاشیه درست کردند و حرف‌هایی را مطرح کردند که کاپیتانی استقلال به من نرسد. چون بازوبند برای آنها خیلی ارزشمند است. اما واقعا بازیکنانی هستند که دوست دارند در استقلال کاپیتان باشند. ولی من به دست آوردن چیزی را به هر قیمتی دوست ندارم. یک مسئله دیگری را هم باید بگویم.»

 

«پدرم به من گفت یادت باشد بازوبند کاپیتانی متعلق به کسی است که حتی یک روز زودتر از تو به این تیم آمده باشد. بازوبند کاپیتانی را نبند و بدان که بازوبند مال این افراد است. امیر حسین صادقی، پژمان منتظری و مجتبی جباری. پدرم اسم این سه نفر را برد و گفت که بازوبند مال آنها است. منظور پدرم کسوت آنها بود ولی همین سه بازیکن هم به قلعه‌نویی گفته بودند که نکونام بازوبند کاپیتانی را ببندد ولی من از قلعه‌نویی خواهش کردم که این کار را انجام ندهم چون دنبال بازوبند نبودم. دلیل نبستن بازوبند نه حاشیه بود و نه چیز دیگر. اگر روزی بفهمم که کسی فکر کند نکونام ترسیده و کاری را انجام نداده، بدتر لج می‌کنم و آن را انجام می‌ دهم. آنقدر شهامت دارم و قدرت در خودم می‌بینم که کاری را انجام دهم.»

 

در بین این اسامی نکونام هیچ اسمی از رحمتی نیاورده در حالی که او انتخاب ابتدای فصل بازیکنان این تیم در اردوی ترکیه بوده است.

 

اختلافات این دو نفر و همه  این مسائل باعث شده تا  حتی یارکشی در استقلال کاملا مشهود شود و حتی تماشاگرانی که در تمرینات حضور پیدا می کنند از فاصله دو ملی پوش و رفتارهای آنها توجه این قضایا  می شوند. جالب است حتی طرفداران این موضوع را بارها و بارها از نکونام و رحمتی پرسیده اند اما جوابی نگرفته اند.

 

آخرین مورد اختلاف این دو نفر به حضور و دعوت ناگهانی دانیال داوری بر می گردد.این بازیکن در این اواخر اصلا مورد تایید مسولان فدراسیون نبود اما صحبتهای ناگهانی کی روش با این بازیکن نشان داد که پشت پرده خبرهای دیگری هم هست و برخی معتقدند دعوت این دروازه بان،‌ مرتبط با اختلاف نکونام و رحمتی است.

 

حالا رحمتی از این بابت ناراحت است و تصمیم به کنار رفتن از تیم ملی گرفته است. شاید او اعتقاد دارد اگر اینگونه کنار برود بهتر از این باشد که افراد دیگری در تصمیمات کی روش نقش داشته باشند. درست مشابه رفتارهای نکونام که در بازی های استقلال پشت رحمتی به زمین نمی رود و به عنوان آخرین بازیکن از تونل خودش را به زمین می رساند.

 

باید دید رویه ای که در استقلال به واسطه حضور قلعه نویی خنثی شده توسط کی روش مهار می شود یا خیر،‌ هر چند سرمربی تیم ملی آب پاکی را روی دست رحمتی ریخت و تاکید کرد اگر می خواهد برود،‌ مانعش نمی شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها