کد خبر: ۱۰۸۰۰۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
سرمربی تیم داماش گیلان گفت: کارشناسان می گویند هدایت پرسپولیس حق من است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، درخشان درباره اظهارات مایلی کهن که اعلام کرده حقش سرمربیگری در پرسپولیس است، عنوان کرد: مایلی کهن درست گفته است و من برای او احترام قائلم. احساس می کنم در این چند سال سرمربی پرسپولیس روی رابطه ها انتخاب شده است. اگر من هم دوست فلان مدیرعامل بودم و یا رابطه داشتم زودتر از اینها سرمربی پرسپولیس می شدم. کاش من هم دوست مدیر باشگاه بودم!

 

وی همچنین گفت: خوشحالم که خیلی از کارشناسان به من می گویند سرمربیگری پرسپولیس حقم است اما من به دنبال رابطه نیستم و امیدم به خدا است. آن بالایی خودش آنقدر به من عزت داده که محتاج کسی نباشم.

 

درخشان درباره دربی پیش رو افزود: اگر دو تیم تحت تاثیر جو قرار نگیرند، بازی قشنگی خواهد شد. شاید از نظر فنی استقلال شرایط بهتری داشته باشد اما واقعیت این است در این بازی شرایط فرق می کند. نمی توانم پیش بینی از دربی داشته باشم اما امیدوارم پرسپولیس بازی را ببرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۹ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
۱
۱
اگه اینجوریه پس حق من هم هست .بابا هر تیم یه سر مربی داره حالا اینی که الان سرمربیه هم فعلا جواب داده .حالا با رابطه یا هر چی.اگه پرسپولیسی هستین که دیگه مهم نتیجه گرفتن تیمه که باید خوشحالتون بکنه حالا هر کی سرمربی باشه...ولی اگه بحث حسادته دیگه موضوع فرق میکنه چون یه نفر دونفر نیستن که مثلا به گفته خودشون حقشونه که مربی پرسپولیس باشن ومتاسفانه قانون نمیزاره 5 تا سر مربی داشته باشیم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها