کد خبر: ۱۰۷۹۶۱
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
مهدی رحمتی پس از مدت‌ها سکوت با قید "شاید" اعلام کرده که احتمال دارد نتواند در آینده برای تیم ملی بازی کند؛ اظهارنظری که در آینده مشخص می‌شود چقدر واقعیت دارد و رحمتی تا چه حد روی حرفش می‌ایستد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرنگارانی که سال‌ها در کنار تیم ملی بوده‌اند، مهدی رحمتی را به خوبی می‌شناسند. دروازه‌بانی که کمتر اهل مصاحبه است و معمولا در مواجهه با خبرنگاران سکوت می‌کند (البته اگر مانند رفتاری که امروز با خبرنگار پیشکسوت استقلال نداشته باشد) اما او در فاصله پنج روز مانده به داربی حرف از کناره‌گیری موقت از تیم ملی زده، آن هم درست در روزهایی که بحث حضور دانیال داوری دروازه‌بان ایرانی-لهستانی حاضر در بوندس‌لیگای دو در تیم ملی جدی شده است.

رحمتی که بسیاری می‌گویند اختلاف‌های جدی با جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی دارد البته از قید "شاید" استفاده کرده و گفته که نمی‌خواهد آرامش موجود را به هم بزند و به همین خاطر سکوت می‌کند. شاید آرامشی که او از آن حرف زده، فضایی است که مورد نیاز استقلال در فاصله پنج روز مانده به داربی بوده و حرف‌هایش-اگر منتشر می‌شد، روابط تیره‌اش با نکونام و احتمالا چند بازیکن دیگر استقلال را پیش از شهرآورد تهران بر ملا می‌کرد.

به هر حال آینده ثابت می‌کند که آیا مهدی رحمتی در تصمیمش جدی است، یا تنها خواسته در رسانه‌ها برای خودش بازی را عوض کند. شاید تنها آینده ثابت کند که رحمتی به چه دلیل این حرف را زده. آینده مشخص می‌کند که آیا تنها اختلاف جدی‌اش (با استناد به اخبار رسانه‌ها) با نکونام در این تصمیم دخیل بوده یا او به خاطر حضور احتمالی داوری در تیم ملی و هراس به دلیل از دست رفتن جایگاه اصلی‌اش در تیم ملی چنین حرفی را زده است.

با این حال شاید عملکرد ناامید کننده رحمتی در تیم ملی و انتقادهایی که بابت ضعف همیشگی‌اش در خروج‌ها در بیشتر رسانه‌ها مطرح است هم در این اظهارنظر و ایجاد بازی رسانه‌ای نقش داشته باشد. هر چه باشد، آینده مشخص می‌کند رحمتی چه کاره است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها