کد خبر: ۱۰۷۸۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار برگزاری انتخابات آزاد ایجاد فتنه‌های جدید را در برگزاری انتخابات آینده هشدار می‎دهد.

امیرعباس سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: القای انتخابات آزاد از سوی افرادی که خود روزی از طریق همین فرایند به پست‌ها و مقام‌های سیاسی در کشور رسیده‌اند نشان‌دهنده یک تناقض بزرگ است.

وی افزود: بر همین اساس باید گفت همین افرادی که شعار برگزاری انتخابات آزاد سر می‏دهند و روزی خود به واسطه فرایند کنونی به مقام و پستی رسیده‎اند دچار نوعی توهم شده‌اند.

سلطانی با بیان اینکه شعار انتخابات آزاد فتنه جدیدی را هشدار می‎دهد، تصریح کرد: مطرح کردن انتخابات آزاد این فرصت و بهانه را به دشمن می‎دهد که بار دیگر قصد ضربه زدن به نظام را در سر خود بپروراند و نقشه‌های خود را دنبال کند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شعار انتخابات آزاد حرف کاملاً بی‌پایه و اساسی است.

سلطانی، شعار برگزاری انتخابات آزاد را ابزاری برای تضعیف نظام برشمرد و تصریح کرد: نباید اجازه داد تا با ایجاد این شبهه‌ها فضای لازم برای برگزاری انتخابات آینده مشوش شود و در این راستا تنها باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کرد.

وی به نقش مهم و کلیدی مقام معظم رهبری در شناسایی و خنثی کردن فتنه‌های دشمن اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری همواره در شناسایی و دفع فتنه‌ها هوشمندانه و مدبرانه عمل کرده‌اند و ضروری است تا ما نیز با تبعیت از رهنمودهای ایشان از ایجاد فتنه‌های جدید جلوگیری کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها