کد خبر: ۱۰۷۷۶۲
زمان انتشار: ۰۰:۰۰     ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان یک روز پس از شکست تمیش برابر پرسپولیس تهران پیروزی سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و دوم لیگ برتر را به لابی‌های پشت پرده ارتباط داد و داور دیدار این بازی را متهم به تبانی کرد تا جنجال جدیدی در فوتبال ایران به وجود آورد.

به گزارش رجانیوز، امیر عابدینی پس از شکست تیمش در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر با انجام مصاحبه‌ای تند مدیریت فوتبال به ویژه کمیته داوران را به توافقات پشت پرده متهم کرد و در این خصوص گفت:«پرسپولیسی‌ها از این برد خوشحال شدند اما اینکه در زمین خودشان 60 درصد بازی در اختیار حریف باشد، نباید خوشحال باشند. آنها باید مردانه بازی کنند، همان نوع بازی هجومی که زبانزد همیشگی تیم پرسپولیس بود و اصلا دفاع کردن مطلق در برنامه این تیم وجود نداشت، آنها همیشه حقشان را در زمین فوتبال می‌گرفتند نه با لابی کردن. نتایج پرسپولیس اگر اینگونه رقم بخورد، برای سیستم فوتبال متاسفم.»

وی در ادامه در این مصاحبه جنجالی یادآور شد:«اگر خطای صورت گرفته روی غلامرضا رضایی پنالتی بود داور باید خطا روی علیرضا جهانبخش را هم پنالتی می‌گرفت اما متاسفانه داور به سادگی از آن صحنه گذشت،در این بازی خطاهایی صورت گرفت که هرکس داور بود، آنها را اعلام می‌‌کرد. حق وردی جزو داوران جوان ایران است اما چرا او را با دیکته کردن برای درآوردن بازی، از بین می‌برند؟»

اما سخنان تند عابدینی درباره دیدار با پرسپولیس به اینجا ختم نشد، چون وی در بخش دیگری از گفت و گو خود گفت:«من نمی‌گویم پرسپولیس تیم کوچکی است بلکه تیم بسیار بزرگی است اما در تمام درگیری‌های میانه میدان برنده بودند و بازیکنان ما را زدند. البته نمی‌گویم بازیکنان ما نمی‌زدند زیرا برای امتیاز آمده و این درگیری‌ها به وجود می‌آید ولی بحثم این است که چرا فقط به بازیکنان ما کارت دادند. اینکه مربی حریف هم می‌گوید، بازیکنان ما برای دربی محتاط بودند، پس حرف من درست است که همه فدای دربی شدند.»

همانگونه که انتظار می‌رفت با انتشار این مصاحبه جنجالی از سوی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان مدیران فدراسیون فوتبال به ویژه کمیته داوران و مسوولان باشگاه پرسپولیس ضمن رد سخنان عابدینی خواستار برخود قانونی کمیته انضباطی با این فرد شدند چون این اظهارنظرهای آرامش پرسپولیس و استقلال کمیته داوران در آستانه دربی 75 را زیر سوال می‌برد.

مقامات باشگاه پرسپولیس بلافاصله پس از این مصاحبه دست به قلم شدند تا از طریق بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس از امیر عابدینی به کمیته انضباطی شکایت کنند، از طرفی مدیران دپارتمان داوری و کمیته داوران نیز با ابزار نارضایتی از سخنان مدیرعامل داماش از دبیرکل فدراسیون فوتبال خواستند به اظهارات غیرمسوولانه عابدینی رسیدگی شود.

حال باید دید آیا مسوولان فدراسیون فوتبال به ویژه کمیته انضباطی به سخنان عابدینی رسیدگی خواهد کرد یا همانند گذشته از کنار اتهامات سنگین وی به کمیته داوران و مدیران فوتبال عبور خواهد کرد،بدون تردید سکوت مجدد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در قبال رفتار عابدینی با واکنش تند منتقدان رو به رو خواهد شد از این رو باید دید آیا حسن زاده به این مساله واکنش نشان خواهد داد یا دوباره با نرمش با مدیرعامل داماش برخورد خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها