کد خبر: ۱۰۷۷۳۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۳۰ دی ۱۳۹۱
شیرمردی در واکنش به مواضع اخیر حبیب‌الله عسگر اولادی گفت: بازگشت سران فتنه به اقیانوس امت حزب‌الله یک سراب است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس ستاد نماز جمعه تهران در سرمقاله این هفته نشریه آدینه تهران ارگان ستاد نماز جمعه تهران نوشت: در این ایام که بعضی خواص و نخبگان خوش نیت با سوابق درخشان سخن از بازگشت سران فتنه به جریان حاکم انقلاب اسلامی به میان می‌آورند و تا جائی این ساده‌انگاری را پیش‌برده‌اند که گفته‌اند: سران فتنه خود فتنه‌گر نیستند و این اطرافیان آنان هستند که فتنه‌گری نموده‌اند، فی‌الواقع خود این عزیزان که این سخنان را به میان می‌آورند خوب می‌دانند که حقاً سران فتنه چه خیانت بزرگی به انقلاب اسلامی و شهداء و امام شهداء پس از انتخابات ریاست جمهوری 88 نمودند.

ما قبول داریم که همانطور که نقل است؛ شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی(ره) فرمودند: جاذبه انقلاب اسلامی 98٪  و دافعه آن 2٪ ، آنهم در حد ضرورت می‌باشد.

لیکن وقتی رهبر معظم انقلاب و نایب امام زمان(عج) می‌فرمایند: این فتنه را از بیست سال قبل طراحی نموده بودند و تا آنجا که معظم‌له می‌فرمایند ابعاد مختلف و پیچیده این فتنه در آینده روشن خواهد شد.

جای تردیدی دیگر باقی نمی‌ماند که موسوی و کروبی عاقلاً و عالماً بر طبل مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی که رکن رکین آن ولایت مطلقه فقیه می‌باشد می‌کوبند، بیانیه‌های سراسر انحراف و پوچ موسوی که فی‌الواقع صدای اسرائیل و صهیونیست‌ها  و بهائیت از آن بیانیه‌ها صادر و خارج می‌شد، از یک آدم بی‌سواد ساده لوح نبوده است که ما فکر کنیم توطئه اطرافیان بوده است.

کسی که خود را نخست‌وزیر زمان جنگ می‌داند و خود را ناجی ملت معرفی می‌کند؛ باور اینکه تحت تأثیر دیگران است نه اینکه قابل قبول نیست، بلکه ایشان با اراده و اطلاع اطرافیان را به دقت گزینش می‌کند.

با آن خیانتی که موسوی و کروبی و حامیان فتنه‌گر آنان به انقلاب اسلامی در آن برهه حساس و پیچ تاریخی نموده‌اند؛ در هیچ عصر و زمانی قابل بخشش نیستند و حتی اگر توبه کنند، بارها اعدام هم برای  آنها کم است.

چرا که:

1- علت تشدید تحریم‌های شدید صنعتی، دارویی، بانکی، نفتی ... بر ملت مظلوم ایران پس صدای ناهنجار این فتنه‌گران و آشوبهای یهودی و بهایی پسند آنان می‌باشد که البته تحریم‌ها برای ملت در حال رسیدن به قله‌های افتخار یک فرصت بزرگی است.

2- رئیس جمهور امریکا قبل از فتنه سال 88 در نامه‌های متعددی که به مسئولین جمهوری اسلامی ایران می‌نویسد یا پیغام‌هایی که فرستاده است بر حقانیت جمهوری اسلامی در اکثر اموراتی که خواست ملت بزرگ ایران است اذعان و اعتراف نموده و حق مسلم ایران در دستیابی به انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز را می‌پذیرد. لیکن پس از فتنه خوارج در سال 88 سران ایالات متحده در بسیاری از روزها هر یک ساعت یک مصاحبه علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران انجام می‌دهند و میلیاردها دلار برای گسترش فتنه در داخل ایران هزینه و سرمایه‌گذاری می‌کنند که مفصل آن در گزارش قرائت شده کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی که در آدینه همین هفته به چاپ رسیده است می‌خوانید.

3- با همه نقدهایی که به دولت محترم خصوصاً دولت دهم وجود دارد و داریم؛ لکن، نوع خدمات به ملت و هدفمندی یارانه‌ها و زیرساخت‌های اساسی اقتصادی و رفاهی کشور و اصلاح امور و سفرهای بسیار مفید استانی دولت به تمامی استانها، آنهم برای چند نوبت فرصتی تاریخی بوجود می‌آورد تا تمامی نخبگان و دلسوزان نظام اسلامی در یک جهاد اقتصادی، علاوه بر طراحی و اقدام برای اقتصاد مقاومتی بزرگ ملت ایران، فرآیند یک اقتصاد تهاجمی را برای دهه آینده طراحی و انجام نمایند.

و به تعبیر حکیمانه، عمیق و دقیق رهبری معظم «دام‌ظله» شرایط بدر و خیبر در امور سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و نظامی که داریم آن را تثبیت و تقویت و توسعه فراگیر دهیم. لیکن فتنه‌گران با درگیر نمودن کیان و سران انقلاب اسلامی به آن کودتای خطرناک پیچیده و تنیده درهم یک فرصت تاریخی را از ملت و از نسل‌های آینده گرفتند و دشمنان بزدل و ترسو را به شوق و ذوق و نشاط در آوردند تا جائی که به فکر معرفی دولت از منحرفین و اپوزیسیون احمق و نادان افتادند.

4- حقاً فتنه 88 ضربات سنگینی به جبهه حزب‌الله و دوستداران امام و انقلاب اسلامی در خارج از کشور وارد آورد که تا سالها جبران آن کار دشوار خواهد بود و خیلی از دوستان انقلاب را با اعمال خود تا سرحد یأس قرار دادند. شعارهای نه غزه نه لبنان، جمهوری ایرانی و حذف کلمه‌ی اسلامی... روزه خواری در ماه مبارک رمضان و نماز جمعه با کفش در کنار زنان بدحجاب از این اعمال زشت بودند.

5- فتنه‌گران سال 88 و سران آنان قلب سیاه و پر از کینه دشمنان دیرینه ملت ایران را شاد کردند تا جایی که در حمایت از فتنه‌گران خانم لیونی وزیر خارجه اسرائیل هم پارچه سبز این رنگ مقدس را بدست می‌بندد؛ و رئیس جمهور آمریکا رسماً با اسم بردن از سران فتنه آنان را یاران خود می‌داند و حمایت از آنها را وظیفه دولت آمریکا دانسته است.

6- توهین به مقدسات اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی سلام‌الله علیه، حذف اسلام از جمهوری اسلامی، آتش زدن مسجد لولاگر جمهوری اسلامی و نهایتاً آتش زدن خیمه‌های امام حسین(ع) در روز عاشورا و جشن و شادی بپا کردن‌ها در آن روز توسط اغتشاشگران و دهها شعارهای ساختار شکن توسط ایادی و مزدوران آنان جای هیچ ابهامی حتی برای کودنها باقی نمی‌گذارد که سران فتنه هم اینها را ندانسته باشند. تا حال عده‌ای از خواص دلسوز که لیکن در جهل مرکب قرار گرفته‌باشند بگویند آنان مجرم نیستند، پس لابد قیام عظیم ملت در 9 دی می‌بایست بازخواست شود، 9 دی اهمیتش از 22 بهمن 57 کمتر نیست و شاید بیشتر هم باشد چون موحدین و مخلصین و فدائیان امام و رهبری و انقلاب اسلامی به میدان آمدند. خبری از احزاب چپ گروهک مجاهدین خلق و ... نه اینکه نبود بلکه 9 دی مقابله با تمامی گروهک‌های بریده از اقیانوس ملت بود. در آخر با هیچ عقل عمیق و بصیری و با هیچ مصلحتی طرح بازگشت سران فتنه به اقیانوس ملت به صلاح ملت و انقلاب اسلامی نمی‌باشد و شدنی هم نیست و فکر انجام آن یک سراب بیش نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها