کد خبر: ۱۰۷۳۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۲۸ دی ۱۳۹۱
سکوت مدیران و مسوولان باشگاه پرسپولیس در قبال شایعات به وجود آمده/
با وجود انتشار خبر تقدیم استعفای محمد رویانیان به وزیر ورزش و جوانان و مخالفت اعضای هیات مدیره این باشگاه با تصمیم خبرساز رویانیان، مسئولان باشگاه پرسپولس در قبال این اتفاقات هیچ واکنشی از خود نشان نداده اند تا ابهامات در این خصوص افزایش یابد.

به گزارش رجانیوز،خبر کناره گیری رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و ریاست ستاد سوخت خبر جنجالی روز گذشته محافل ورزش بود اما با وجود انتشار این اخبار در رسانه‌های گروهی وب سایت باشگاه پرسپولیس و روابط عمومي اين باشگاه که در قبال کوچک ترین مسائل مرتبط با این باشگاه در جامعه به سرعت واکنش نشان می‌داد در قبال خبر جنجالی روز گذشته و استعفای محمد رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و ستاد سوخت کشور هیچ واکنشی از خود نشان نداد تا ابهامات در این باره به شکل قابل توجهی افزایش یابد.

برای آگاهی از آخرین وضعیت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با محمد رویانیان تماس گرفتیم که به دليل خارج از دسترس بودن تلفن همراه وي، موفق به صحبت با او نشديم. 

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که سرانجام چه تصمیمی از سوی مدیرعامل باشگاه برای ادامه فعالیت اخذ خواهد شد، به خبرنگار رجانیوز می‌گوید:« فعلا نمی‌توان در این خصوص حرف زد، قطعا به محض روشن شدن ماجرا اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.»

اما با این حال روزنامه دولتی ایران روز گذشته درباره سرنوشت رویانیان نوشت:«به هر حال او مديري است كه سالها در اين كشور، پست‌هاي مديريتي حساسي را داشته و وقتي امروز بحث جدايي‌اش از ستاد مهمي مثل ستاد حمل و نقل و سوخت مطرح مي‌شود، بايد انتظار داشت كه او را در عرصه ديگري ديد. خودش از بازگشت به نيروهاي مسلح مي‌گويد اما گروهي از احتمال حضور رويانيان در پست رياست فدراسيون فوتبال سخن مي‌گويند؛ البته با توجه به رخدادهايي كه پيرامون فدراسيون كفاشيان در جريان است خيلي نمي‌توان روي اين دو موضوع تمركز كرد. 

البته دلايل ديگري هم وجود دارد تا اين احتمال رد شود چه آنكه ممكن است با توجه به مجموعه رخدادهايي كه در پايان بهار 92 در جريان است او در راهي كه مديران سابق استقلال و پرسپوليس در برخي شوراها پيمودند قدم بردارد. شايد رويانيان با توجه به تجاربي كه در عرصه هاي مختلف مديريتي، از پليس تا راهنمايي و رانندگي و ستاد سوخت كسب كرده است بختش را در شوراهايي مرتبط با كار گذشته جست‌وجو كند. در اين شرايط ماندن او در پرسپوليس - همانند گذشته در دوران امير عابديني - امتياز مثبتي براي رسيدن به اين مقصود است. 

البته اينها حدس ها و احتمال هايي است كه از مقصد نهايي مديرعامل سرخ پوشان مطرح مي شود كه با توجه به غيرقابل پيش‌بيني بودن رويانيان شرايطي قطعي ندارند. بايد ديد او كه سه‌شنبه صبح از هر دو مسووليتش استعفا داد و بعدازظهر همان روز پرسپوليس را براي خود نگه داشت تا با وزير به مذاكره بنشيند در نهايت كجا مي‌رود؛ در پرسپوليس مي ماند يا اينكه در آزموني بزرگ شركت مي‌كند... بايد منتظر نشست.»

با این وجود به عقیده صاحبنظران ادامه فضای فعلی به هیچ وجه نمی‌تواند به سود باشگاه پرسپولیس تمام شود چون تداوم این فضا وضعیت آسیب پذیر تیم فوتبال پرسپولیس را با چالشی بزرگ رو به رو خواهد کرد که قطعا این اتفاق مورد پسند هواداران پرشمار این باشگاه نیست از این رو لازم است محمد رویانیان با روشن کردن موضع خود برای حضور یا عدم حضور خود در این مجموعه سریع تر وضعیت بلاتکلیفی موجود را پایان دهد تا سرنوشت تیم مدیریتی این باشگاه روشن شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها