کد خبر: ۱۰۷۲۱۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۲۷ دی ۱۳۹۱
سخنان رييس جمهور در صحن علني مجلس خوب بود اما بايد نشستي دو طرفه برگزار شود.
به گزارش 598، مرتضي آقا تهراني،دبيرکل جبهه پايداري در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا گفت:بنده معتقدم سخنان رييس جمهور در صحن علني مجلس خوب بود اما بايد نشستي دو طرفه برگزار شود.
وي افزود:آقاي احمدي نژاد سخنانش را مطرح کردند و رفتند در حالي که نمايندگان هم سخناني دارند. دقيقا  نشست امروز مجلس همچون نشست يک طرفه هفته قبل مجلس بودکه به تنهايي بحث کرد .
دبيرکل جبهه پايداري تاکيد کرد:بنده معتقدم برگزار کردن اين نشست ها خوب است اما کافي نيست در واقع زماني اين نشست ها کافي است که دو طرف ايرادهاي يکديگر را بگويند و اصلاح کنند.
وي ادامه داد:البته نشست امروز مجلس با دولت بي فايده نيست اما اگر اين نشست ها دو طرفه باشد هر دو طرف انتقادها و ايراداتي که نسبت به يکديگر دارند را مطرح و  اين ايرادات  را اصلاح مي کنند بنابراين فکر مي کنم بهتر است مجلس و دولت با هم نشستي برگزار کنند و مسائل را حل کنند . البته دولت و مجلس در آينده نشست دو طرفه اي با هم برگزار خواهند کرد و الان با يکديگر چنين قراري دارند.
آقاتهراني شعاري بودن سخنان  رييس جمهور را رد کرد و گفت:آقاي احمدي نژاد سخنان خوبي مطرح کردند از اين رو بنده اينگونه فکر نمي کنم که سخنانش شعاري بوده باشد .
وي خروج رييس جمهور از مجلس را منطقي خواند و افزود:ايشان گفتند قول دادند وقتي هم  به کسي قول دادند بايد بروند بنابراين نمي توانند در مجلس بمانند البته براي ماندن رييس جمهور د رمجلس  بايد زودتر هماهنگي ها انجام مي شد.به هر حال کار منطقي بود اما بايد دولت و مجلس برنامه ريزي کنند که با هم بنشيندند و سخناني که مطرح مي کنند جواب آن را هم بشنوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
بصیرت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۷
۰
آقا تهرانی نشان دادی با تقوایت صحبت می کنی نه از روی هواهای نفسانی .
پاسخ
خسته دل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۹ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۷
۰
اقا مرتضی
به نظرم اقای دکتر کاری خوبی کرد که رفت بهتر بود در این دیدار تنش پیش نیلید بهر جهت آقا فرمودند وحدت
پاسخ
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۴ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۹
۰
رئيس جمهور محترم جلسه را خوب مديريت كرد و با رفتن خود جلوي كسانيكه بدنبال تنش بودند را گرفت . دعوت احمدي نژاد از نمايندگان در پاستور به خوبي نشان از همدلي دولت با نمايندگان جهت پيشرفت كشور را دارد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها