کد خبر: ۱۰۷۲۰۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۲۷ دی ۱۳۹۱
نماینده سازمان لیگ برتر گفت: سرپرست پرسپولیس ابتدا نسبت به قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بین تیم های پرسپولیس و ذوب آهن معترض بود اما وی را قانع کردیم.

به گزارش 598، صادق صدیقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص قرعه کشی صورت گرفته دو بازی از مرحله یک چهارم و نیمه نهایی جام حذفی ضمن بیان مطلب فوق گفت: ابتدا قرعه کشی برای تعیین میزبان دیدار تیم های ذوب آهن و پرسپولیس صورت گرفت که در آن عسگری مدیر اجرایی تیم ذوب آهن و سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس حضور داشتند.

وی افزود: ابتدا عسگری قرعه مربوط به میزبان و میهمان بودن را برداشت و سپس شیرینی قرعه تیم هایی که به ترتیب میزبان و میهمان می شوند را تعیین کرد که بر اساس این انتخاب ها ذوب آهن به عنوان تیم میزبان و پرسپولیس به عنوان تیم میهمان انتخاب شدند.

نماینده سازمان لیگ در خصوص اعتراض سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: سرپرست پرسپولیس معترض بود که باید شاهد نوشته شدن قرعه ها بودیم که ما نیز وی را در این خصوص توجیه کردیم تا سوء تفاهمی که برایش ایجاد شده بود برطرف شود.

وی در خصوص قرعه تعیین میزبان دیدار تیم های استقلال و سپاهان از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی نیز تصریح کرد: آقایان فتاحی و امینی به عنوان نمایندگان باشگاه سپاهان و آقایان نظری جویباری و ماجدی به عنوان نماینده های باشگاه استقلال در تعیین این قرعه حضور داشتند که در نهایت تیم استقلال به عنوان میزبان سپاهان انتخاب شد که خوشبختانه هیچ یک ازطرفین حتی سپاهانی ها نسبت به قرعه کشی صورت گرفته اعتراضی نداشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها