کد خبر: ۱۰۷۱۷۶
زمان انتشار: ۱۸:۱۴     ۲۷ دی ۱۳۹۱
نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی مجلس و دولت برای بررسی کارشناسانه موضوع اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها ابراز خشنودی کرد.

به گزارش 598، حجت‌الاسلام محمدرضا امیری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: آقای رییس جمهور در جلسه امروز مجلس پیشنهاد خوبی مطرح کردند که گروهی کارشناسی درباره اجرای مرحله دوم هدفمندی تشکیل شود. در واقع دولت آمادگی اجرای این امر را دارد، اما اجرای این کار بزرگ منوط به نظر موافق مجلس است.

وی افزود: با توجه به اینکه تعدادی از نمایندگان در ارائه نظر کلی و اساسی مجلس گفتند مجلس نیز آمادگی بررسی کارشناسی این موضوع را دارد، به نظر می‌رسد از این جهت توافق وجود دارد که دولت و مجلس در این رابطه بنشیند و در مورد اجرایی شدن مرحله دوم هدفمندی با یک کار کارشناسی دقیق و با کمترین آسیب به توافق برسند و بعد از آن برای اجرا، ساز و کاری را مشخص کنند.

امیری تصریح کرد: در واقع هم مجلس و هم آقای رییس جمهور این تعامل را قائل هستند. همچنان که رییس جمهور گفتند که این کار بزرگ بدون هماهنگی مجلس انجام نخواهد شد و این نکته مثبتی است که ایشان این موضوع را پذیرفته است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان گفت: امیدواریم گروهی کارشناسی که در حوزه اقتصادی و مباحث مربوط به هدفمندی تخصص خوبی دارند، دور هم بنشینند تا مجلس و دولت واقعا به جمع‌بندی مناسبی برسند که نتیجه‌اش به نفع مردم و موجب رضایتمندی آنان باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها