کد خبر: ۱۰۷۰۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۲۷ دی ۱۳۹۱
سردار کاظمینی:
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: به یقین آنهائی که جام زهر را در سال 67 به امام نوشاندند، عاقبت به خیر نمی‌شوند و در همین دنیا عقوبت می‌شوند. همچنان که سرنوشت بعضی از آنها را در فتنه 88 دیدید.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌‌الله(ص) تهران بزرگ در جمع رزمندگان این سپاه در اردوی متحرک صحرایی بر ادامه و دفاع آرمان‌های والای امام راحل تاکید کرد.

وی افزود: هدف معمار کبیر انقلاب تنها شکست رژیم ستم‌شاهی 2500 ساله در ایران نبود بلکه هدف آن بزرگوار ایجاد بستر اسلام ناب محمدی در جهان بود و اگر ما همان راه را ادامه بدهیم و از آرمان‌های والای امام(ره) دفاع کنیم، پیروز می‌شویم.

کاظمینی با طرح سؤالی مبنی بر اینکه آیا ما در جنگ پیروز شدیم، گفت: بله ما صددرصد در دفاع مقدس پیروز شدیم و شما الان ببینید ما چه داریم و دشمن در کجا قرار دارد، ما عزت و جایگاهی در جهان داریم که بی‌نظیر است و همه‌اش مرهون امام و شهدا، رزمندگان، مقاومت و همدلی مردم است.

وی تصریح کرد: رمز و راز موفقیت ما در جنگ 3 چیز بود. یکی رهبری که رهبری حکیمانه امام(ره) در تاریخ بی‌نظیر است و دیگر تکرار نخواهد شد. دیگری رزمندگان دلسوز، با اخلاص و تکلیف‌گرا و مسئولیت‌پذیر که برای ریا به جنگ نمی‌آمدند و کارشان برای خدا بود و مورد دیگر مقاومت، هدف، پایداری و مردم که وحدت کلمه خاصی داشتند و اگر در هر زمان این سه ویژگی و خصوصیات را داشته باشیم به یقین پیروزیم و خداوند نصرتش را می‌دهد و شکر خدا در حال حاضر هم رهبری حکیمانه و هم بسیجیان با روحیه ایثار و جهادی، و هم مردم مقاوم و متعهد را داریم که از تمامی مشکلات گرانی و تحریم‌ها پیروزمندانه عبور می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌‌الله(ص) تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس ما به تجربه‌های عالی و بی‌نظیری دست یافته‌ایم که در میادین مختلف راه گشا بوده و پیروزی را نصیبمان می‌کند. مهمترین تجربه عملیات فتح‌المبین حمله به توپخانه دشمن و از کار انداختن فرماندهی آتش دشمن است. وقتی توپخانه دشمن را از او بگیریم شیرازه‌اش از هم می‌پاشد و در عملیات فتح‌‌المبین این اتفاق افتاد و ما توپخانه‌اش را سالم گرفتیم که به فتح‌‌الفتوحی بی‌نظیر دست یافتیم. در عملیات بیت‌المقدس یاد گرفتیم که در هر جا مقاومت جانانه بکنیم، به پیروزی خوبی می‌رسیم، مقاومت رزمندگان گردان سلمان به فرماندهی شهید قوجه‌ای منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

کاظمینی با اشاره به سالروز عملیات کربلای 5 افزود: پیش‌نویس قطع‌نامه 598 در عملیات کربلای 5 و 8 نوشته شد و ما در این دو عملیات تلفات سنگینی را بر دشمن وارد کردیم و تمامی داشته‌های دشمن از بین رفت. در حقیقت موتور جنگی صدام در کربلای 5 از کار افتاد.

وی افزود: در زندگی روزمره کاری نکنیم شرمنده امام(ره) و شهدا شویم. نباید آرمان‌های امام(ره) متوقف شود. روزی که از این‌آرمان‌ها دست برداریم روز شکست ماست. به یقین آنهائی که جام زهر را در سال 67 به امام نوشاندند، عاقبت به خیر نمی‌شوند و در همین دنیا عقوبت می‌شوند. همچنان که سرنوشت بعضی از آنها را در فتنه 88 دیدید.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌‌الله(ص) تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: باید خدا را شکر کنیم که جانشین خلف و صالحی برای امام(ره) قرار داد که همان ویژگی‌ها را دارد و ادامه‌دهنده آرمان‌های والای امام(ره) است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها