کد خبر: ۱۰۶۹۲۷
زمان انتشار: ۱۷:۰۶     ۲۶ دی ۱۳۹۱
 اظهارنظرها درباره جرائم موسوی و کروبی همچنان ادامه دارد و در این میان چهره شاخص جریان راست سنتی است که حرفهایش در نهایت به تطهیر سران فتنه منجر می شود.

به گزارش 598 به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»، حبیب الله عسگر اولادی روز گذشته با حضور در دفتر حزب موتلفه گفت: «بنده نه به عنوان یکی از اعضای حزب موئتلفه و یا اصولگرایان بلکه به عنوان یک رای در هیئت منصفه و یک شهروند، برادر مهدی کروبی و میرحسین موسوی را از فریب خوردگان فتنه می‌دانم و نه مجرم و این موضوع را بلافاصله پس از دیدار با آن‌ها در‌‌ همان سال متوجه شدم.»

وی همچنین به تشریح عقبه رجل سیاسی تاریخ ایران پرداخت و گفت: «ما ۲رهبر، ۶ نخست وزیر، ۶رئیس مجلس و ۶ رئیس جمهور داشته‌ایم اگر همه مجرم باشند آن وقت نمی‌توان تاریخ را نوشت و حتی بنی صدر هم کار مثبت داشته است. آقای هاشمی در دوران پس از جنگ زیر ساخت‌ها را درست کرد و آقای خاتمی توانست بحث‌های سیاسی را به جانب شفافیت ببرد.»

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اجرای حکم حکومتی رهبر انقلاب توسط مهدی کروبی را یکی از نقاط روشن کارنامه وی دانست و خاطر نشان کرد: ایشان در مجلس ششم با آن تحصن‌ها باز هم از حکم حکومتی اطاعت امر کرد.با موسوی و کروبی سال‌ها کار کرده‌ام و در همین جریان فتنه آنها را تنها نگذاشتم اما متاسفانه اطرافیانشان آنها را به جای دیگری بردند.

عسگر اولادی با بیان اینکه موسوی رئیس ما بوده و فتنه‌ساز نیست اما باید هر دو ـ موسوی و کروبی ـ از فتنه تبری بجویند درباره حصر آنها نیز گفت: این که مقامات امنیتی راجع به حصر موسوی و کروبی چه می‌کنند نمی‌دانم اما من به عنوان هیئت منصفه آنها را مجرم در فتنه نمی‌شناسم اما گرفتار در فتنه می‌دانم.

روز گذشته اما سايت هاي خبري به نقل از حبيب الله عسکراولادي نوشته بودند او خوابي را ديده که بر مبناي آن حضرت امام در خواب به او گفته است وضعيتي که براي آقاي کروبي پيش آمده به هيچ وجه درست نيست. در ادامه اين خبر به نقل از حبيب الله عسگراولادي آمده بود:«بعد از مدتي خواب را خدمت رهبري مطرح کردم و گفتم مي توانم در اين ارتباط موضع گيري کنم؟که رهبري گفتند به تکليف خود عمل کنيد.»

عسکراولادي در خصوص اين خواب اما گفت :من چنين خوابي نديده ام و اطلاعي از اين خبر نيز ندارم. بنده اصلا خوابي نديده ام که بخواهم به ديدار رهبري بروم ، بنابراين اين خبر را تکذيب مي کنم.

هر چند موضع امروز عسگراولادی مشابهت زیادی با ماه های اول فتنه 88 را دارد اما در طول 8 ماه فتنه وی اظهاراتی داشته که در نوع خود قابل تامل است:
 
* 88/06/16 جرايم نخبگان سياسي نبايد به بهانه سوابق گذشته آنها ناديده گرفته شود

عسگراولادی که این روزها متمسک با سابقه انقلابی رجال سیاسی است در شهریور 88 می گوید: ممكن است يك فرد سياسي و مذهبي در اثر غفلت به سرعت به سرباز دشمن تبديل شود؛ به همين دليل امام خميني (ره) مي‌فرمودند كه ببينيد دشمن اگر از سخن و قلم شما خشنود مي‌شود، بدانيد كه به بيراهه مي‌رويد. آنها نبايد با قرار گرفتن در حاشيه امن و به بهانه سوابق مثبت، جرائمشان ناديده گرفته شود.

این چهره سیاسی خواستار جلوگيري از بروز آسيب‌هاي جدي براي نظام و عدم مماشات‌‌ و چشم‌پوشي از خطاي خواص و برخي نخبگاني شد كه فريب دشمن را خوردند و در برابر نظام و مردم ايستادند و هشدار داد: اين افراد اگر به فعاليت‌هاي مخرب خود ادامه دهند، قانون بايد در برابر آنها تصميم بگيرد.

عسگراولادي تأكيد كرد: كساني كه امنيت و اقتدار ملي را به خطر انداختند و در خط دشمن عمل كردند، بايد در دنيا و آخرت پاسخگوي مردم باشند، اين نوعي حق‌الناس است كه خدا هم از آن نمي‌گذرد.

* 88/07/08

وی در مهر ماه 88 معتقد است: انتخابات دهمين دوره رياست‌جمهوري به دليل دخالت بيگانگان و اخلال آنها در امور داخلي كشور پرحاشيه شد و از متن فاصله گرفت. يك ضلع از رقابت رضايت داد كه اجانب از آنها حمايت كنند. مردم به همين دليل به آنها پشت كردند و آنها توفيق لازم را كسب نكردند.

وي ادامه داد: عصبانيت ناشي از شكست، آنها را به كارهاي نامعقول و غيرطبيعي و قانون‌شكني كشاند و فرمان اردوكشي خياباني دادند و شكاف بين ملت ـ ملت را در دستور كار خود قرار دادند. خوشبختانه مردم زود متوجه اين فتنه شدند و از فتنه‌انگيزان فاصله گرفتند. سران فتنه اكنون مطرود مردم و گرفتار قانون شده‌اند؛ رفتار قانون شكنانه آنها وحدت ملي را قدري آسيب زد.

وی افزاید: بي‌ترديد مشكلات پديد آمده به دليل عدم ظرفيت حقوقي و اخلاقي برخي خواص بوده است و آنها به دليل غفلت از توطئه‌هاي دشمن در تور فريب و نيرنگ استكبار جهاني افتادند و تا مرز خيانت به ملت و كشور كشانده شدند كه ستايش منافقين و سلطنت‌طلبها نيز مويد اين مساله است.

عسگراولادي درباره طرح برون رفت از وضعيت فعلي نيز گفت: موضوع اختلاف و صورت مساله مشكلات پديد آمده مشخص است و هيچ راه حلي جز تولي به ولايت و احترام به راي مردم و رعايت ادب و آداب مردم‌سالاري ندارد. كساني كه بدون خواندن صورت مساله به حل مساله اقدام مي‌كنند بايد بدانند هيچ وقت توفيق حل آن را پيدا نمي‌كنند مگر آنكه نسخه علاج رهبري نظام را سرلوحه حركت و اقدام خود قرار دهند و عواطف را باقانون كنترل كنند.

* 88/08/12

وی در آبان ماه اما گفت: موسوي متاسفانه بي‌مهري به مردم و نظام را همچنان ادامه مي‌دهد.
معترضين به نتايج انتخابات رياست‌جمهوري از خط امام(ره) و قانون اساسي بيرون رفتند و بايد برگردند اما اگر كسي بر شكستن قانون اصرار كرد خودش،‌ خودش را جدا كرده است.

* 88/08/30 برخي در انتخابات پس از مردودي دست به فتنه آفريني زدند

عسگراولادی گفته بود: انتخابات دهم رياست جمهوري براي همه ما يك آزمايش جدي بود كه برخي متاسفانه در اين امتحان مردود شدند و با خروج از معيارهاي اخلاقي و انقلابي به سيم آخر زده و دست به فتنه آفريني زدند.

وي با اشاره به اطرافيان دو نامزد شكست خورده در انتخابات رياست جمهوري تصريح كرد: با بازخواني نفاق جديد در كشور بايد نظام را از شر آسيب‌ آنها مصون نگه داشت. بايد همواره به آنها توصيه كنيم كه به زير چتر قانون اساسي و ولايت فقيه برگرديد تا از افتادن در دامن شيطان بزرگ خود را نجات دهيد. متاسفانه آنها كارهايي كردند كه فرصت بازگشت را از دست داده‌اند.

* 88/09/10

عسگراولادي درباره سخنان كروبي عليه خود نيز گفت: آقاي كروبي نمي بايست همه پل‌ها را پشت سر خود خراب نمايد كسي كه در انتخابات درصدي راي آورده است نبايد آنقدر عصباني شود كه همه گذشته خود را در خطر حريق دشمن ساخته قرار دهد و شروع كند به بي‌مهري به انقلاب و امام و نظام و مردم. مگر از يك انتخابات رياست جمهوري چند رئيس جمهور انتخاب مي‌كنند كه اين‌ آقايان هنوز مدعي آن هستند. وي افزود: من به عنوان يك دوست 40 ساله آقاي كروبي واقعا متاسف مي شوم كه حرف‌هاي دشمن ساخته را از اطرافيان آقاي كروبي مي‌شنوم. دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري در پايان گفت: ايشان و آقاي موسوي بايد برگردند و ستم‌هايي كه به مردم و نظام شده است را جبران كنند.

* 88/09/21

دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اينكه پشت سر هم اعلاميه دادن دهن كجي به همه چيز است، تاكيد كرد: نصيحت مي‌كنيم بساط اهانت و تفرقه را جمع كنيد.

این چهره شاخص جریان راست که از سویی در فتنه 88 معتقد بود که نباید سوابق نخبگان در محاکمه جرائم شان لحاظ شود باید دید که چه شده است که در آستانه انتخابات سخنانی می گوید که نتیجه اش چیزی جز تطهیر فتنه گران نیست؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۶ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۱۴
۵
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۰
۰
مدیر محترم سایت 598 با سلام بهتر نیست؟ شما از وضعیت برادرا ن عسگر اولادی چند سطری به رسم تنویر افکار این مردم خوب و نجیب به رشته تحریر درآورید؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها