کد خبر: ۱۰۶۹۲
زمان انتشار: ۱۹:۱۱     ۱۵ فروردين ۱۳۹۰
رييس‌جمهور در ادامه كنفرانس مطبوعاتي خود با اشاره به مسائل بين‌المللي، گفت: مشكلات جامعه بشري مديريت است و همه فاصله‌ها، تبعيض‌ها، نابساماني‌ها، جنگ‌ها، تحقيرها و اشغالگري‌ها و تضييع حق‌ها و مشكلات جامعه بشري ناشي از مديريت حاكم بر جهان است.

به گزارش ایسنا وي ادامه داد: 300 سال است كه يك مديريت با نگاه صرف مادي و با هدف پر كردن جيب سرمايه‌سالاران و اقليت سرمايه‌داران حاكم بر مراكز قدرت و ثروت جهاني در ابتدا نظام برده‌داري را بر جهان حاكم كردند. اما پس از مدتي با خيزش‌هاي مردمي نظام برده‌برداري از بين رفت و دوره استعمار حاكم شد. اما با بيداري ملت‌ها اين دوره نيز تمام شد و استعمار نو جايگزين آن شد.

وي ادامه داد: استعمار نو به دليل عدم همبستگي و نبود رهبري آگاه آمد و در دهه‌هاي اخير نيز با بيداري عظيم انساني و حركت توده‌ها به سمت عدالت‌خواهي و آزادي و كرامت انساني اين دوره نيز رو به پايان است. استعمارگران كه همان برده‌داران سابق هستند و معدودي سرمايه‌دار بي‌فرهنگ و ضدانساني مي‌باشند براي نجات منافع نامشروع خود در جاي جاي جهان در حال طراحي هستند.

رييس‌جمهور گفت: دولت قبلي آمريكا با هدف نجات نظام سرمايه‌داري به بهانه ساختگي 11 سپتامبر لشكر كشيد و دو كشور بزرگ و متمدن و صاحب تمدن‌هاي كهن را مورد سنگين‌ترين حملات غيرانساني خود قرار داد و انواع كشتارها را به نمايش گذاشت و فجايعي اتفاق افتاد كه روي همه جنايتكاران عالم را سفيد كرد، اما موج بيداري انسان‌ها طراحي زشت و ضدانساني آن‌ها را نقش بر آب كرد و چهره رييس‌جمهور سابق آمريكا به عنوان منفورترين چهره عالم معرفي شد.

احمدي‌نژاد در ادامه گفت: طراحان پشت‌صحنه تصميم گرفتند چهره‌هاي سوخته را كنار بگذارند و مهره‌هاي جديدي با شعارهاي جديد به ميدان بياورند كه شعار تغيير و همراهي با ملت‌ها و دفاع از حقوق ملت‌ها سرلوحه اين مهره‌ها قرار گرفت. در حالي كه در پس‌پرده همان جنايتكاران و دزدان حرفه‌اي و تاريخي و همان برده‌داران حاكم بودند. نظام سرمايه‌داري مي‌خواست با شعارهاي جديد خود را نجات دهد و بخصوص پايگاه اصلي خود در منطقه خاورميانه كه همانا رژيم صهيونيستي بود را حفظ كند.

وي تصريح كرد: خيلي زود منظور آن‌ها از تغيير معلوم شد يعني تغيير ملت‌ها و انسان‌ها به نفع خودشان، تغيير مناسبات برآمده از بيداري انسان‌ها به نفع سرمايه‌داران بي‌فرهنگ. دولت قبلي آمريكا بي‌پرده و عريان و با توپ و مسلسل به ميدان آمده بود، اما جانشين او با شعار تغيير به ميدان آمد و در يك دست خود سلاح و در يك دست ديگر خود فريبكاري و رياكاري را بدست گرفت.

رييس‌جمهور در ادامه گفت: من به آن‌ها و به ملت‌ها مي‌گويم دوره تاريخي چپاولگري و تحميل به ملت‌ها به پايان رسيده است و با اين ترفندها و جنايت‌ها آن‌ها نجات پيدا نمي‌كنند. اگر رييس‌جمهور قبلي آمريكا نام نيكي از خود به جاي گذاشت جانشين او هم به نوايي مي‌رسد. من يقين دارم اگر او با ننگ صحنه سياست را ترك كرد جانشين او ننگين‌تر و زشت‌تر اين عرصه را ترك خواهد كرد، چراكه با زور و فريب به ميدان آمده است. امروز روز بيداري ملت‌هاست و همه بايد هوشيار باشيم. آن‌ها مي‌خواهند مطالبات مردم را به نفع خود مصادره كنند و مي‌خواهند نظام سرمايه‌داري را با تغيير مهره‌ها حفظ كنند. يكي با گردن‌كلفتي آمده بود و ديگري با شعار تغيير، اما هر دو يك هدف را دنبال مي‌كنند.

وي گفت: مشكل، مديريت حاكم بر جهان است. آنها با خيزش‌هاي مردم چه مي‌كنند؟ برخوردهاي چندگانه نقاب فريب را از چهره آنها دريده است. آن‌ها آمده‌اند تا استعمارگران را از چنگال عدالتخواهي ملت‌ها نجات دهند اما نخواهند توانست. اين دور آخر است و آنها نخواهند توانست و به لطف خدا ملت‌ها پيروز مي‌شوند و بساط ظلم و ستم از جهان برچيده مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها