کد خبر: ۱۰۶۸۲۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۲۶ دی ۱۳۹۱
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه غیر علنی صبح امروز خانه ملت گفت: در این جلسه تأکید شد که مجلس فردا متکلم وحده نخواهد بود و آقای رئیس‌جمهور چه در مجلس بماند چه نماند، نمایندگان به بیان دغدغه‌هایشان می‌پردازند.‌

به گزارش 598، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس به ارائه گزارشی از جلسه غیر علنی امروز (سه‌شنبه) خانه ملت پرداخت و اظهار داشت: در این جلسه مذاکرات درباره حضور فردای آقای رئیس جمهور در صحن علنی مطرح شد.

وی افزود: در این جلسه توضیحاتی درباره برداشت از قانون و نظریه تفسیری شورای نگهبان و همچنین تبصره ماده 110 آئین‌نامه داخلی مطرح شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین گفت: حفظ قانون، تنظیم برنامه، زمان و جزئیات نحوه حضور رئیس جمهور در مجلس به عهده هیئت رئیسه است و نمایندگان در این جلسه توضیحاتشان را مطرح می‌کنند.

نماینده نیشابور با بیان اینکه رئیس مجلس در جلسه غیر علنی، روند کار را برای نمایندگان توضیح داد، تصریح کرد: طبق مصوبه هیئت رئیسه، در جلسه غیرعلنی امروز تأکید شد که مجلس فردا متکلم وحده نخواهد بود و آقای رئیس جمهور چه در مجلس بماند چه نماند، نمایندگان مجلس به بیان دغدغه‌هایشان می‌پردازند.

سبحانی‌نیا ادامه داد: تأکید نمایندگان این بود که مذاکره و تعامل باید دو طرفه باشد، نه اینکه رئیس جمهور سخنرانی کند و برود، در این صورت در حد سخنرانی خواهد بود و نمایندگان باید نظرات کارشناسی‌شان را مطرح کنند، چرا که اگر گفت‌وگو و مباحثه دو طرفه باشد ارتباط دو قوه بیشتر می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها