کد خبر: ۱۰۵۹۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۰ دی ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مربی خوشبختی هستم که با یک مدیرعامل مانند رویانیان کار می‌کنم.

به  گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، یحیی‌ گل‌محمدی پس از پیروزی 4 بر یک برابر نفت تهران در مرحله یک هشتم جام حذفی، اظهار داشت: بازی را ما خوب شروع کردیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم و همیشه می‌ترسیدم وقتی گل می‌خوریم چه اتفاقی برای‌مان بعدش رخ می‌دهد اما خوشبختانه روحیه‌ خود را نباختیم و توانستیم تعداد گل‌هایمان را به عدد  4 برسانیم. این برد را به هواداران و خانواده سجاد عظیمی که اعضای بدنش را اهدا کرد تقدیم می‌کنم. خوشحالم می‌بینم که هواداران از این نتایج خوشحال هستنند و امیدوارم به این روند ادامه بدهیم.

 

وی در مورد اینکه پرسپولیس با این سیستم نتایج خوبی می‌گیرد، گفت: این روش هجومی است و برای رضا حقیقی فضا ایجاد می‌کنیم و می‌خواهیم نوری را به عقب‌تر بیاوریم و نقص‌هایمان را برطرف کنیم. حرف تان را قبول داریم که بین خطوط  فاصله ایجاد می‌شود.

 

گل‌محمدی در مورد عدم حضور مربی دروازه‌بانی داماش گفت: اگر بدانیم که این موضوع منتفی است به فکر گزینه دیگر که او هم خارجی است خواهیم بود.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چطور این تیم متحول شده است، گفت: اتفاق خاصی نیفتاده و ما فقط تمرین می‌کنیم و بازیکنان انگیزه دارند و در مصاحبه‌های قبل هم گفتم در نیم فصل اول ما خوب تمرین نکردیم و بعد از تغییر و تحولتان از نظر انگیزشی سطح بازیکنان را بالا بردیم. خوب تمرین کردیم و باعث شد خودمان را خوب بالا بکشیم.

 

وی افزود: با این بردهای پرگل انتظارها بالاتر می‌رود و تیم‌ها مقابل ما با روش دفاعی‌تر بازی می‌کنند اما کار ما سخت‌تر می‌شود و باید به خودباوری برسیم که مقابل تیم‌های تدافعی به بازی سرعت بدهیم و در حال حاضر روی این موضوع کار می‌کنیم.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه با این پیروزی‌ها در آینده این تیم به خاطر بازی تدافعی حریفان به مشکل می‌خورد، گفت: بازیکنان تاثیرگذاری داریم و درست است که انصاری‌فرد گل نزد اما باید از عمق دفاع حریف و ضربات ایستگاهی چند راه برای گلزنی داشته باشیم. از یک راه به گل رسیدن گزینه خوبی نیست و نگران این هستم که در ضربات ایستگاهی آنچه می‌خواستیم به دست نیاوردیم. در 4 بازی اخیر 14 گل زده‌ایم که همه در جریان بازی بوده است و این مسئله خیلی خوب است و هر کرنر هم می‌تواند یک گل باشد.

 

وی در مورد اینکه بعد از گلزنی بازیکنان به سمت شما می‌آمدند،این به خاطر مخالفت با پیشکسوتانی که علیه شما هجمه کردند نبود، گفت: بازیکنان درک‌شان نسبت به اتفاقات رخ داده بالاست و فضای قبل از بازی را درک کرده بودند و از آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. وقتی مخالفان من زیاد است  یعنی یک علامت است که خوب کار می‌کنیم اما با این انتقادها دلسرد نمی‌شوم و می‌خواهم اتحاد و همدلی بازیکنان را بیشتر کنم. از همه بازیکنان تشکر می‌کنم که خوب بازی کردند.

 

وی افزود: مقابل هجمه و انتقادها مدیریت خوبی شد و رویانیان خیلی خوب کار کرد و بازیکنان بهترین تصمیم را گرفتند و بازیکنان تصمیم خوبی گرفتند و رویانیان هم خوب مدیریت کرد. من هم مربی خوشبختی هستم که با چنین مدیرعاملی کار می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها