کد خبر: ۱۰۵۸۵۴
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۲۰ دی ۱۳۹۱

پایگاه 598 - حجت الاسلام ابوالفضل امامی/ هاشمی: «انتخابات آزاد» برای مأیوس کردن دشمن است: پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی در تاریخ دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ « [هاشمی] درپاسخ به پرسشي پيرامون انتخابات آينده رياست جمهوري با تأكيد مجدد بر مواضع چندي قبل خود گفت: برگزاري انتخابات آزاد، شفاف و منطبق بر قانون اساسي مي‌تواند بخش بزرگي از مشكلات كشور را حل و علاوه بر افزايش اعتماد مردم و دوستداران نظام، دشمنان خارجي كشور را در بسياري از زمينه‌ها خلع سلاح و مأيوس گرداند».

امام خامنه ای: القای «انتخاب آزاد» برای مأیوس کردن مردم است:

پایگاه دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی [امام] خامنه ای«ايشان با انتقاد از برخی كه بطور مكرر می گويند انتخابات بايد آزاد برگزار شود افزودند: معلوم است كه انتخابات بايد آزاد باشد، مگر بيش از سی انتخابات سه دهه اخير آزاد نبوده است؟ در كدام كشور انتخابات از ايران آزادتر است؟ مراقب باشيد اين حرفها ی شما مردم را از انتخابات مأيوس نكند.

... ايشان با انتقاد از كسانی كه سعی می كنند به مردم تلقين كنند كه انتخابات سلامت لازم را ندارد اينگونه رفتارها و سخنان را از ديگر روشهايی برشمردند كه به تحقق اهداف دولتهای مستكبر كمك می كند ... البته بنده نيز اصرار و تأكيد دارم كه انتخابات بايد با سلامت و امانتداری كامل انجام شود و مسئولان دولتی و غيردولتی با رعايت كامل قوانين و تقوا و پاك دستی،‌انتخابات سالمی را برگزار كنند كه مطمئناً همينجور خواهد شد».

آقای هاشمی در انتخابات سال ۸۸ هم کلید واژه تقلب را از بارها ترار کرد و  انگلیس خبیث، دشمن ملت و قالت شهید شهریاری و احمدی روشن  و میزبان مهدی هاشمی گرم از آن کلیدواژه استقبال کردند چه رسد به اینکه مأیوس بشوند.

امام خامنه ای، تکرار کلیدواژه "انتخابات آزاد" را القاء کنند یأس در مردم می دانند. البته حتما بعید است که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، مردم را دشمن بدانند، ولی ممکن است با مقایسه فرمایش امام خامنه ای با حرف جناب هاشمی، این ذهنیت برای برخی پیدا شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها