کد خبر: ۱۰۵۷۸۹
زمان انتشار: ۱۷:۵۷     ۱۹ دی ۱۳۹۱
حجت‌الاسلام موسوی:
نماینده مردم فلاورجان گفت: برخی‌ها که دو بار متوالی توسط مردم رئیس‌جمهور شده‌اند اگر سلامت انتخابات را زیر سؤال ببرند، یعنی سلامت ریاست‌جمهوری خودشان را خدشه‌دار کرده اند.

به گزارش 598، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی نماینده مردم فلاورجان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در جمع مردم قم گفت: رهبر معظم انقلاب خطاب به کسانی که ادعای واهی آزاد نبودن انتخابات را مطرح می‌کردند هشدار جدی دادند چرا که این افراد خواسته یا ناخواسته پازل دشمن را تکمیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات آزاد کلیدواژه دشمن برای نا امن کردن انتخابات و کاهش اعتماد مردم به نظام است تصریح کرد: کسانی که دو بار متوالی از مردم رأی گرفته و رئیس‌جمهور شده‌اند اگر واژه انتخابات آزاد را به کار ببرند سلامت انتخاباتی که خود پیروز آن بوده‌اند را زیر سؤال برده‌اند.

موسوی با بیان اینکه انتخابات در ایران اسلامی هیچگاه با مشکل مواجه نبوده است، تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری تصریح فرموده‌اند، تا کنون 34 انتخابات در کشور ما برگزار شده که هیچکدام آن با مشکل مواجه نبوده است.

وی افزود: کسانی که ادعای انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند مطرود شدگان از سوی مردم هستند و قطعاً‌ مردم در انتخابات آتی به اینگونه اظهارات سخیف پاسخ خواهند گفت.

نماینده مردم فلاورجان همچنین گفت: بیانات مقام معظم رهبری درباره عدم حاشیه‌سازی سیاسی در کشور باید فصل‌الخطاب همه مسئولان کشور باشد و اگر ارگان یا نهادی خلاف اظهارات رهبر معظم انقلاب عمل کند با واکنش مردم مواجه خواهد شد لذا بهتر است افراد در اظهارات خود تأمل کنند و زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم نکنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها