کد خبر: ۱۰۵۷۳۹
زمان انتشار: ۱۸:۳۳     ۱۹ دی ۱۳۹۱
اگر آن ضربه سرم گل می‌شد دیگر کسی از بازی من در خط حمله انتقاد نمی‌کرد. آن وقت همه می‌گفتند به به، امیر قلعه‌نویی چه تعویضی کرد

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- حنیف عمران‌زاده روبه‌روی ذوب‌آهن بازی در دو پست را تجربه کرد. ابتدا مدافع میانی بود و در اواخر بازی به خط حمله رفت تا از قدرت سرزنی خود استفاده کند. عمران‌زاده درباره بازی با ذوب می‌گوید: «بازی خوبی بود اما سرمای هوا روی بازی دو تیم تاثیر گذاشت. من در این ۸ سالی که در لیگ بازی می‌کنم چنین زمینی ندیده بودم. زمین افتضاح بود. هم خشک بود و هم ناهموار. داشتیم روی آسفالت بازی می‌کردیم. واقعا برای سپاهان و ذوب زشت است که در این زمین بازی کنند. به نظرم آن‌ها هم نمی‌توانند در این زمین کارهای تاکتیکی را به درستی اجرا کنند.»

عمران‌زاده درباره بازی در خط حمله می‌گوید: «قبلا و زمان مربیگری مظلومی هم در خط حمله بازی کرده بودم. در زمین فولادشهر کار تاکتیکی نمی‌شد کرد و من هم به این دلیل به خط حمله منتقل شدم. اگر آن ضربه سرم گل می‌شد دیگر کسی از بازی من در خط حمله انتقاد نمی‌کرد. آن وقت همه می‌گفتند به به، امیر قلعه‌نویی چه تعویضی کرد.»

عمران‌زاده درباره این شایعه که امیر قلعه‌نویی به دلیل ترس از او، تعویضش نکرده می‌گوید: «مگر هیولا هستم که قلعه‌نویی از من بترسد. قلعه‌نویی را همه می‌شناسند و همه اخلاقش را می‌دانند. او به هيچ بازیکنی باج نمی‌دهد که بخواهد به من باج بدهد. من یک سال بی‌حاشیه بودم و داشتم کار خودم را می‌کردم. از اول فصل روی نیمکت نشستم اما آیا صدایم در آمد؟ به قول معروف آسه ميرم، آسه میام تا گربه شاخم نزنه! آن وقت چنین حاشیه‌هایی برایم درست می‌شود. امیر قلعه‌نویی در بازی با آلومینیوم جواد نکونام را در ترکیب قرار نداد. امیرخان به نکونام باج نداد چه برسد به من. حالا هم امیدوارم استقلال بدون حاشیه به روند رو به رشد خود ادامه بدهد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها