کد خبر: ۱۰۵۶۸
زمان انتشار: ۰۰:۱۸     ۱۳ فروردين ۱۳۹۰

سایت خبری آفتاب نیوز وابسته به حسن روحانی در خبری مغرضانه و هدفدار نظام جمهوری اسلامی را سرکوبگر خواند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، این سایت که در جریان فتنه گری پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم، حملات شدیدی را به وجهه نظام داشته این بار از طریقی دیگر سعی در دنبال کردن همان اهداف خود دارد.

سایت وابسته به حسن روحانی در خبری که در خروج خود قرار داده کشور ایران را به عنوان سرکوب گر معرفی کرده است!

این سایت در خبر خود آورده است که "وزیر کشور بحرین در سخنانی که بسیار شبیه به مواضع همتایان خود در ایران!!، مصر، تونس، سوریه و دیگر دولت‌های سرکوب‌گر است، ادعا کرد که اعتراضات موجود در این کشور را ایادی بیگانه هدایت و برنامه‌ریزی می‌کنند!!"



در حالی این خبر در خروجی آفتاب نیوز قرار گرفته که این سایت این خبر را به نقل از سایت مجلس به کار برده است اما جالب اینکه قسمت ذکر شده، در خبر سایت خانه ملت وجود ندارد.

گفتنی است این سایت خبری که به دلیل خبرهای کذب و مغرض خود در مواجه با نظام جمهوری اسلامی در جریان فتنه فیلتر شده بود با فشارهای وارده از طرف برخی سیاسیون رفع فیلتر و به کار خود ادامه می دهد.

اما به نظر می رسد که این سایت هنوز بر مواضع خود باقی مانده و به عنوان رسانه ی  حامی جریان فتنه خبرسازی می کند.

یک بار دیگر نیز این سایت به همین روش برخی از افراد را برای ایجاد اغتشاش در روز 25بهمن 89 تحریک کرده بود.

سایت متعلق به حسن روحانی در روز قبل از 25 بهمن با انتشار خبری به نقل از  "واحد مرکزی خبر" مدعی شده بود: « وزارت کشور در پاسخ به درخواست عبدالله گل رئیس جمهور ترکیه که هم اکنون در تهران به سر می‌برد، راهپیمایی سکوت امروز، ساعت 3 ظهر، 25 بهمن ماه را در صورت همکاری و مساعدت مردم مجاز و قانونی خواند» که باعث شد تا عده‌ای از مردم به خیابان‌‌ها بیایند.

این در حالی بود که مدیر این سایت در ادعای جالب توجه مدعی شده بود سایت وی توسط مهاجمین هک شده و خبر مذکور بدون اجازه آنها در سایت درج شده بود!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها