کد خبر: ۱۰۵۶۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۱۹ دی ۱۳۹۱
مديرعامل پرسپوليس در مناظره هفته پيش خود با مجري برنامه 90 نظرات بيشتري را به خود جلب كرده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ در برنامه هفته پيش 90 شاهد يكي از جنجالي ترين مناظره هاي سال هاي اخير فوتبال كشورمان بوديم. جايي كه آستانه صبر مجري برنامه 90 به او براي جمع كردن برنامه اش كمك كرد و نگذاشت اتهامات و هتاكي ها بين مهمانان تلفني برنامه بيش از اين باشد.


پس از اين مناظره پرسروصدا مديرعامل پرسپوليس سعي كرد به بهانه هاي مختلف اتفاق حادث شده را از دل فردوسي پور در بياورد و با گفتن اينكه «برنامه 90 حق انتقاد دارد» و «فردوسي پور وجدان بيدار فوتبال ماست» سعي داشت آب رفته را به جوي بازگرداند.


اما از آنجا كه نظر مخاطبان اين برنامه اهميت فراواني براي ما داشت، در يك نظرسنجي مشاجره فردوسي پور و رويانيان را به دوئل گذاشتيم تا بدانيم دريافت مخاطبان پربيننده ترين برنامه سيما، هرچند در ابعاد بسيار كوچكتر، چه بوده است.


در پايان يك هفته از اين بحث و نظر سردار پرسپوليسي ها دوئل را از مجري محبوب تلويزيون برد و با 29 نظر موافق بالاتر از فردوسي پور با 16 راي موافق قرار گرفت. البته برخي نظرات كه حق را به هر دو يا هيچ يك از اين دو نداده اند، مثلا كساني كه عاري را مقصر اصلي دانسته اند، در اين شمارش محاسبه نكرده ايم.


نكته قابل توجه اين است كه نظراتي كه حق را به رويانيان داده اند در مجموع 956 مثبت (لايك) خورده اند و نظرات موافق با فردوسي پور 659 مثبت.


البته ذكر اين نكته هم ضروري است كه از فحواي نظرات كه براي ما آمده مي توان دريافت كه هواداران پرسپوليس به خاطر عشق به تيمشان حق را به مديرعامل قرمزها داده اند و ممكن است اگر اين دعوا بين مجري برنامه 90 و مثلا مديرعامل استقلال در مي گرفت حق را به فردوسي پور مي دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها