کد خبر: ۱۰۵۵۹۹
زمان انتشار: ۰۲:۲۳     ۱۹ دی ۱۳۹۱
مدیرعامل پرسپولیس در مناظره هفته پیش خود با مجری برنامه 90 نظرات بیشتری را به خود جلب کرده است.
به گزارش جام ، در برنامه هفته پیش 90 شاهد یکی از جنجالی ترین مناظره های سال های اخیر فوتبال کشورمان بودیم. جایی که آستانه صبر مجری برنامه 90 به او برای جمع کردن برنامه اش کمک کرد و نگذاشت اتهامات و هتاکی ها بین مهمانان تلفنی برنامه بیش از این باشد.


پس از این مناظره پرسروصدا مدیرعامل پرسپولیس سعی کرد به بهانه های مختلف اتفاق حادث شده را از دل فردوسی پور در بیاورد و با گفتن اینکه «برنامه 90 حق انتقاد دارد» و «فردوسی پور وجدان بیدار فوتبال ماست» سعی داشت آب رفته را به جوی بازگرداند.

اما از آنجا که نظر مخاطبان این برنامه اهمیت فراوانی برای ما داشت، در یک نظرسنجی مشاجره فردوسی پور و رویانیان را به دوئل گذاشتیم تا بدانیم دریافت مخاطبان پربیننده ترین برنامه سیما، هرچند در ابعاد بسیار کوچکتر، چه بوده است.

در پایان یک هفته از این بحث و نظر سردار پرسپولیسی ها دوئل را از مجری محبوب تلویزیون برد و با 29 نظر موافق بالاتر از فردوسی پور با 16 رای موافق قرار گرفت. البته برخی نظرات که حق را به هر دو یا هیچ یک از این دو نداده اند، مثلا کسانی که عاری را مقصر اصلی دانسته اند، در این شمارش محاسبه نکرده ایم.

نکته قابل توجه این است که نظراتی که حق را به رویانیان داده اند در مجموع 956 مثبت (لایک) خورده اند و نظرات موافق با فردوسی پور 659 مثبت.

البته ذکر این نکته هم ضروری است که از فحوای نظرات که برای ما آمده می توان دریافت که هواداران پرسپولیس به خاطر عشق به تیمشان حق را به مدیرعامل قرمزها داده اند و ممکن است اگر این دعوا بین مجری برنامه 90 و مثلا مدیرعامل استقلال در می گرفت حق را به فردوسی پور می دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها