کد خبر: ۱۰۵۵۶۰
زمان انتشار: ۱۸:۴۹     ۱۸ دی ۱۳۹۱
یک شب جنجالی در انتظار مخاطبان شبکه سه/
بسیاری از مخاطبان برنامه تلویزیونی نود بر این باور بودند که درگیری لفظی عادل فردوسی پور و محمد رویانیان بابت قرارداد رضا حقیقی همانند تمام درگیری‌های فوتبالی خیلی زود به دست فراموشی سپرده می‌شود اما با وجود عقب نشینی محمد رویانیان و دلجویی از مجری برنامه نود برخی افراد دیگر از این اتفاق دلگیر هستند و فرصت را مغتنم شمردند به بهانه اتفاق هفته گذشته سیاست‌های برنامه نود را به باد انتقاد بگیرند.
 
به گزارش رجانیوز، مخالفان دانه درشت عادل فردوسی‌پور بیشتر در صف مدیران فدراسیون فوتبال هستند،آنها که از رفتار فردوسی‌پور به ویژه مواضع وی در قبال انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان بهترین فدراسیون سال بسیار ناراحتند از ماجرای درگیری مدیرعامل پرسپولیس و فردوسی‌پور استفاده کردند تا با چهره خبرساز این برنامه به این ترتیب تسویه حساب کنند.
 
در آستانه پخش برنامه نود در هفته جاری رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور بیانیه‌ای سرگشاده رفتار فردوسی‌پور را خلاف اصول حرفه‌ای و اخلاقی دانست و از عوامل این برنامه و مدیران شبکه سوم سیما به شدت انتقاد کرد تا مخاطبان برنامه نود شاهد صف آرایی جدید مخالفان عادل برابر وی باشند.
 
حسن زاده با به کار بردن الفاظ کنایه آمیز در بیانیه طولانی خود که در 10 بند خلاصه شده بود،عنوان کرد فردوسی پور خود را ابوعلی سینای فوتبال ایران می‌داند به همین منظور او هرگز از اصول و موازین اخلاقی پیروی نمی‌کند! طرح مسائل انتقادی تند از سوی رئیس کمیته انضباطی هرچند با سکوت سوال برانگیز عوامل برنامه نود و مدیران شبکه سوم سیما رو به رو شد اما گفته می‌شود پاسخ انتقادات رئیس کمیته انضباطی در برنامه امشب نود از سوی فردوسی پور بازگو خواهد شد چون به عقیده آنها حرکت رئیس کمیته انضباطی نوعی فرار به جلو محسوب می‌شود.
 
با وجود این که هنوز کنداکتور برنامه نود برای پخش برای مدیران این شبکه ارسال نشده است اما پیش بینی می‌شود امشب یک برنامه جنجالی دیگر روی آنتن شبکه سوم سیما برود .از دیگر بخش‌های برنامه نود این هفته می‌توان به بررسی عقد قرارداد مربی سابق تیم فوتبال پاس همدان با باشگاه پرسپولیس اشاره کرد.
 
گفته می‌شود مبلغ قرارداد وینکوبگوویچ سرمربی اخراجی چند فصل پیش پرسپولیس یکی از موضوعات قابل توجه این آیتم است که قطعا با واکنش مسوولان پرسپولیس رو به رو خواهد شد. بررسی رقابت های لیگ برتر در هفته بیستم و عدم برگزاری سه دیدار از دیدارهای این هفته به دلیل آلودگی هوا از دیگر سوژه های برنامه فردوسی پور خواهد بود.
 
ماجرای مصاحبه کارلوس کی‌روش با یکی از شبکه های خارجی و واکنش ها به این مصاحبه به ویژه ادعای رویانیان برای شکایت به فدراسیون جهانی فوتبال از دیگر موضوعاتی است که فردوسی پور بنا دارد در برنامه امشب خود به آن به صورت کامل توجه کند .
 
موضوع جدایی احتمالی نکونام و چگونگی صدور کارت بازی فرهاد مجیدی برای حضور در ترکیب استقلال نیز از دیگر سوژه های این هفته برنامه نود خواهد بود که فردوسی پور قرار است به این موارد بپردازد تا یک برنامه جنجالی دیگر را برای علاقمندان به این برنامه تولید کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها