کد خبر: ۱۰۵۵۱۹
زمان انتشار: ۰۲:۳۰     ۱۹ دی ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مصاحبه‌هایی که در چند روز اخیر پیرامون او و باشگاه پرسپولیس مطرح شده است گفت: متاسفانه برخی‌ها می‌خواهند با این اظهار نظرها روی کار من و پرسپولیس تاثیر منفی بگذارند که مطمئن باشید راه به جایی نخواهند برد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی که بعدازظهر امروز دوشنبه در محل سازمان لیگ با خبرنگاران گفتگو می کرد در مورد دیدار روز سه شنبه تیمش برابر نفت در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی گفت: دیدار حساسی برابر تیم خوب نفت داریم و با توجه به اینکه بازی تک حذفی است محکوم به برد هستیم. خوب تمرین کرده ایم و بازیکنانمان هم از شرایط خوبی برخوردارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه هدف این تیم پیروزی برابر نفت و صعود به مرحله بعد رقابت های جام حذفی است گفت: نفت را خوب آنالیز کرده ایم و با شناخت کافی به مصاف این تیم خواهیم رفت. امیدوارم فردا بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و قابل قبول تیم سختکوش نفت را شکست دهیم و راهی دور بعد شویم.

گل محمدی در مورد مصاحبه هایی که اخیرا علیه وی صورت گرفته است گفت: به نظر من دوستان در شرایط فعلی کم لطفی کردند که چنین حرف هایی را زدند. آنها با این اظهار نظرها خودشان را برابر هواداران قرار دادند.

وی ادامه داد: همه دیدند که ما در چند هفته اخیر نتایج قابل قبولی کسب کرده ایم و همین امر باعث آشتی هواداران با فوتبال شده است. این اظهار نظرها نه تنها مشکلی از پرسپولیس برطرف نمی کند بلکه باعث دوری هواداران از تیم می شود.

گل محمدی ادامه داد: خیلی از پیشکسوتان از تیم حمایت کردند که جای تشکر دارد. اما اگر این آقایان حرف یا نکته ای دارند بیایند حضوری مطرح کنند نه اینکه بروند در رسانه ها و این حرف ها را بزنند.هدف اینها این است که می خواهند به من و تیممم لطمه بزنند و روند خوبمان را متوقف کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: من برای این افراد متاسفم که اینگونه رفتار می کنند و می خواهند در کار ما خللی ایجاد کنند اما مطمئن باشید که ما با قدرت به کارمان ادامه خواهیم داد و هدفمان این است که بتوانیم پرسپولیس را به شرایط مطلوبی برسانیم. این دوستان دارند در حق هواداران و من کم لطفی می کنند.

وی با تشکر از علی پروین که حمایت خوبی از وی و پرسپولیس داشته است گفت: برخلاف حرف هایی که مطرح می شد آقای پروین در رفتار و گفتارش تنها از تیم حمایت کرده اند و با حرف هایی که زده اند به بازیکنان ما روحیه مثبت داده اند. باید از ایشان و همه پیشکسوتانی که با راهنمایی هایشان به من کمک کردند تشکر کنم.

گل محمدی در پاسخ به این پرسش که گفته می شود بگوویچ را به واسطه دلال ها به پرسپولیس آورده اید گفت: آنهایی که من را می‌شناسند می دانند که هیچگاه وارد بحث دلال ها نشدم و خودم مستقیم با بازیکن و مربی صحبت کرده ام و هیچ وقت واسطه نداشته ام. بگوویچ مربی من بوده و شناخت کاملی از ایشان دارم. در این 12 سال در ارتباط بودیم و ایشان برای من مثل یک دوست و پدر است. با این ارتباط نزدیک چه دلیلی دارد که من با دلال بروم سراغ بگوویچ. برخی ها می خواهند با طرح این مسائل تیم را بهم بریزند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که برخی معتقدند موفقیت اخیر پرسپولیس مقطعی است گفت: فکر نمی‌کنم این موفقیت ها یک جرقه باشد. بازیکنان ما به این باور و تفکر رسیده اند که می توانند هر تیمی را شکست دهند. این نعمت بزرگی است. همه دارند با صمیمیت تلاش می کنند و همین همدلی باعث می شود که روند ادامه داشته باشد. من به آینده خیلی خوشبین هستم.

گل محمدی با تمجید از اخلاق و رفتار حرفه ای مهدی مهدوی کیا گفت: مهدی باید الگویی باشد برای همه بازیکنان فوتبال ایران. او با وجود اینکه در نیم فصل اول بسیار تاثیرگذار بود و امتیازاتی را برای تیم بدست آورد اما در هفته های اخیر که از او کمتر استفاده شده است بازهم با انگیزه در تمرینات شرکت می کند و کوچکترین اعتراضی هم نداشته که باید از وی تشکر کرد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی ساعت 16:30 روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها