کد خبر: ۱۰۵۲۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۱۷ دی ۱۳۹۱
بازیکن باتجربه استقلال معتقد است موضوع بازوبند کاپیتانی در استقلال چیز مهمی نیست.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ معضل کاپیتانی در استقلال با رسیدن این بازوبند به مجتبی جباری فعلا حل شده اما کسانی که به این تیم نزدیک هستند معتقدند که این آرامش آتش زیر خاکستر است و با حضور فرهاد مجیدی در این تیم باز هم باید شاهد مشکلاتی از این دست باشیم. جباری در این باره قاطع نظر خودش را می گوید.


* با شکست سایپا مقتدرانه‌تر در صدر جدول باقی ماندید!


- بازی خوبی را از این تیم بردیم چراکه سایپا تیم چغری است.


* فاصله امتیازی‌تان با فولاد که تیم دوم جدول است 4 امتیاز شده. فکر می‌کنی این فاصله امتیازی حاشیه امنیت را برای قهرمانی استقلال در لیگ برتر به وجود می‌آورد؟


- تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همه امتیازات را به دست بیاورد. الان همه چیز دست خودمان است و امیدوارم قهرمانی در آخر لیگ به ما برسد.


* استقلال را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانی؟


- ببینید استقلال همیشه این توانایی را چه از نظر بازیکن و چه از نظر مربی داشته و در همه سال‌ها استقلال یکی از شانس‌های قهرمانی بوده است. اگر ما به قهرمانی نرسیم پس چه تیمی باید قهرمان شود؟!


* استقلال در صدر جدول است اما هوادارانتان از تیم شما در بازی‌های لیگ حمایت زیادی نمی‌کنند و تعداد کمی به ورزشگاه می‌آیند. دلیل این موضوع را چه می‌دانی؟


- من فکر می‌کنم استقبال مردم از بازی‌های لیگ بستگی به شرایط استادیوم‌ها دارد. البته هوا واقعا سرد است و من به مردم حق می‌دهم که در این سرما به استادیوم نیایند اما اگر سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی را در استادیوم‌ها بهتر کنند قطعا استقبال از بازی‌ها هم بیشتر می‌شود.


* کیفیت بازی‌ها در این زمینه نقشی ندارد؟


- بازی‌های باکیفیت مردم بیشتری را به استادیوم‌ها می‌کشاند چراکه مردم ما فوتبال را دوست دارند اما باید امکانات هم در اختیارشان قرار داد. شاید به این موضوع زیاد فکر نشده که فضای استادیوم‌های ما خیلی خوب نیستند و شاید نیازی به استادیوم 100 هزار نفری نباشد. شاید اگر استادیوم 40 هزار نفری برای استقلال باشد در همه بازی‌ها ورزشگاه پر شود.


* این روزها معضل کاپیتانی استقلال با رسیدن این بازوبند به تو تا حدی حل شده. در این‌باره صحبت کن.


- ببینید اصلا این‌طور نیست که در تیم ما حاشیه‌ای برای بازوبند وجود داشته باشد! از نظر ما که در استقلال هستیم این موضوع تمام شده اما فکر می‌کنم رسانه‌ها دوست دارند به آن دامن بزنند.


* یعنی معتقدی بین نکونام و رحمتی هیچ مشکلی وجود ندارد؟!


- این موضوع چیزی نیست که به من ارتباط داشته باشد. در تیم ما همه بازیکنان حرفه‌ای هستند!


* اما همه می‌دانند که در استقلال مشکلاتی در خصوص بازوبند کاپیتانی هست!


- در استقلال همه بازیکنان بزرگ هستند. به رسم کسوت هر کس که در استقلال بیشتر بازی کرده باشد کاپیتان می‌شود. الان من کاپیتان هستم و شاید فردا نفر دیگری این بازوبند را ببندد. در نیم‌فصل اول هم من نبودم!


* یعنی اگر نیم‌فصل اول تو بودی بازوبند را خودت می‌بستی؟


- بعضی‌ها شرایط بستن بازوبند را دارند و هر بازیکنی را که تیم تشخیص بدهد این بازوبند را می‌بندد. رحمتی هم در نیم‌فصل اول با رای بچه‌ها کاپیتان شد.


* با این حساب یعنی الان رحمتی کاپیتان سوم استقلال شده. درست است؟


- نمی‌دانم. باور کنید در خصوص ترتیب کاپیتانی با بچه‌ها صحبت نکردیم. این را بدانید برای بازیکنان ما بستن بازوبند مهم نیست.


* با رسیدن بازوبند به تو فکر می‌کنی این حاشیه‌ها تمام شده است؟


- باور کنید خودمان هم خسته شده‌ایم و دوست داریم هرچه زودتر این بحث‌ها تمام شود.


خبرورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها