کد خبر: ۱۰۵۰۴۰
زمان انتشار: ۱۸:۱۴     ۱۶ دی ۱۳۹۱
جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری یک جاعل بین المللی در قم خبر داد و گفت: این متهم سعی داشت اسکناس‌های جعلی را در فروشگاه‌ها و صرافی‌های مختلف خرج کند که با هوشیاری ماموران آگاهی استان دستگیر شد.

به گزارش 598 نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی 37 ساله ساکن یکی از استان‌های جنوبی کشور که مدتی است در قم اقامت دارد قصد توزیع پول رایج کشورهای منطقه را در بین صرافان سطح شهر و استان‌های دیگر دارد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قم قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام یک سری اقدامات پلیسی توسط کارآگاهان، نامبرده شناسایی و دستگیر شد و در بازرسی از محل اقامت وی، مبالغی وجه نقد خارجی مختلف به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهم با توجه به اقامت قبلی در یکی از کشورهای هم مرز با ایران، مسلط به دو زبان خارجی بوده و با همدستی یک تبعه خارجی قصد داشت اسکناس‌های جعلی را که به نحو ماهرانه‌ای جعل شده بود در بازار توزیع کند که توسط پلیس آگاهی قم شناسایی و دستگیر شد که در نهایت با اعتراف به بزه انتسابی به دست قانون سپرده شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها