کد خبر: ۱۰۴۸۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۱۶ دی ۱۳۹۱
یکی از کاربران دائمی بالاترین گفت: سقوط آزاد تعداد مخاطبان، این مطلب را به ذهن متبادر می‌کند که اگر رسانه‌ها مماس با داخل عمل نکنند رو به زوال خواهند رفت.

به گزارش 598،‌ روزنامه کیهان امروز شنبه نوشت: شبکه بالاترین که مثل فیس بوک و تویتر در سال 88 فعال بود، با سقوط مخاطب مواجه شده و اکنون اقلیت خارج نشین را نمایندگی می کند.

یکی از کاربران دایمی بالاترین با انتشار این مطلب خاطرنشان کرد: تجربه شکست بالاترین در جنگ رسانه و سقوط آزاد تعداد مخاطب این مطلب را به ذهن متبادر می کند که اگر این رسانه مماس با مردم داخل عمل نکند و اکثریت در آن اقلیت خارج نشین باشد با شیب تند رو به زوال خواهد رفت. کما این که روزگارانی(سال 89) اینجانب نسبت به سقوط آمار بازدیدکنندگان با روند در پیش گرفته شده هشدار دادم و خب صد البته که دوستان در جواب گفتند «از کی پول می گیری؟...» و «تعداد کلیک ها بیشتر شده و...» تا کار به اینجا رسید.

نویسنده وبلاگ دمو قراضه می نویسد: شایسته است مدیریت بالاترین از توهین مجدد به ارزش های اسلامی جلوگیری کند و موجبات کدورت مردم را فراهم نکند. بحث دینی جای خود را دارد ولی توهین به مقدسات مردم بحث دیگری است.

گفتنی است شبکه صهیونیستی بالاترین طی چند ماه اول فتنه 88، در هماهنگی با جریان نفاق جدید و متظاهرانه عمل می کرد اما پس از شکست سهمگین فتنه و آشوب از ملت مسلمان ایران و به ویژه حماسه نهم دی 88، گردانندگان صهیونیست این شبکه شمشیر را از رو بستند و اقدام به اهانت های علنی علیه مبانی دین اسلام و اولیای دین کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها