کد خبر: ۱۰۴۶۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۴ دی ۱۳۹۱
‌حجت الاسلام مهدی طائب در اختتامیه هفتمین نشست کشوری ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی گفت: یکی از راههای شناخت فتنه این است که ببینیم ایادی فتنه های قبلی در حال حاضر کجا و در چه حالی به سر می برند.
به گزارش پایگاه 598، ‌حجت الاسلام مهدی طائب در اختتامیه هفتمین نشست کشوری ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی گفت: یکی از راههای شناخت فتنه این است که ببینیم ایادی فتنه های قبلی در حال حاضر کجا و در چه حالی به سر می برند.

هم اندیشی در گزارشی نوشت: وی بابیان اینکه حامیان حسین علی منتظری نظیر مهاجرانی و کدیور و . . . در خارج از کشور در تریبون های ضد انقلاب بر علیه نظام ایران سخنرانی می کنند، تاکید کرد: اگر موسوی و کروبی هم فرصت و حالش را پیدا می کردند مثل مسعود رجوی و پسر شریعتمداری و امثال این ها،‌به خارج می گریختند.


لیدرفتنه آینده چه کسی است؟
حجت السلام طائب با تاکید بر اینکه اگر فتنه آینده را خوب نشناسیم ممکن است دچار اشتباه در سرمایه گذاری شویم خاطرنشان کرد: دیگر دشمن در بین عوامل داخلی فرد قدرتمندی را برای ایجاد فتنه ندارد. چراکه فتنه ۸۸ تمام معادلات فتنه گران داخلی را بر هم زد.

رئیس قرارگاه عمار بابیان اینکه برای عبور از فتنه یک راه بیشتر وجود ندارد تاکید کرد: گوش به فرمان رهبر ی بودن تنها راه عبور از فتنه های آینده است.

وی با اشاره به فتنه پس از انتخابات ۸۸ خاطرنشان کرد: پس از فتنه ۸۸نگاه مردم نسبت رهبری به گونه ای عمیق شده است که هیچ عنصر داخلی نمی تواند در ایران ایجاد فتنه کند و شخص قدرتمندی که بتواند لیدری جریان فتنه را به عهده بگیرد و جود ندارد. افرادی هم که در فتنه ۸۸ پیرو موسوی و کروبی شدند، به خاطر سابقه قبلی آنها بود ولی در حال حاضر دیگر کسی وجود ندارد که معاندان داخلی بتوانند زیر چتر وی متحد شوند.

افرادی مثل علی شمخانی در فتنه ۸۸خوب عمل نکردند.
استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد از عملکرد افرادی چون علی شمخانی در فتنه ۸۸گفت: علت اینکه فردی مثل علی شمخانی در حمایت از جریان فتنه قرار می گیرد این است که طرف مقابل و لیدر جریان کسی مثل میر حسین موسوی است که عنوان ۸سال نخست وزیری دوران جنگ را با خود یدک می کشد.

نسبت به احمدی نژاد نباید با بی انصافی برخورد کرد.
حجت الاسلا مهدی طائب با اشاره به انتقادات گسترده از احمدی نژاد گفت: در بحران هایی که به وجودآمده است دولت عملکرد عالی دارد .
حجت الاسلام طائب با تاکید بر اینکه احمدی نژاد در این بحران ها خوب حرکت می کند ادامه داد: درست در زمان برگزاری اجلاس غیر متعهد ها زلزله اهر اتفاق افتاد و بیش از ۱۰هزار خانه خراب شد و ۱۰هزار خانه درخواست شده بود. و در همین زمان که دولت ۱۲هزار نفر مهمان داشت، وزرا ساعت ها در مناطق زلزله زده بودند. و وضعیت رسیدگی به زلزله زدگان به خوبی انجام میشد و درهیچ کدام از آنها کمبودی احساس نمی شد.علاوه بر این در همین موقع بود که مدارس نیز آغاز شده بود.
در این تلاقی چند بحران دولت انصافا موفق بود.


اگر خیانت مرسی نبود اسرائیل سقوط می کرد.
حجت الاسلام طائب با اشا ره به شکست اسرائیل در جریان جنگ ۸روزه علیه غزه گفت: اگر خیانت مرسی در اعلام آتش بس نبود اسرائیل سقوط می کرد.
وی بابیان اینکه آمریکا به دلیل مشکلات شدید اقتصادی داخلی نتوانست وارد نبرد ۸روزه شود چراکه ورود ناوگان جنگی آمریکا حقوق کارکنان آن را چند برابر کرده و هزینه سنگینی بر دوش دولت آمریکا میگذاشت که به هیچ وجه توان تحمل چنین هزینه ای را نداشت گفت: اگر یک هفته دیگرعملیات نظامی ادامه پیدا می کرد و محمد مرسی پیشنهاد آتش بس رانمی داد اسرائیل نابود می شد.

غول اقتصادی دنیا درحال زمین خوردن است/نباید دولت را با جریان قاطی کنیم

وی با بیان اینکه حساب جریان انحرافی ودولت ازهم جداست یاد آور شد:مقام معظم رهبری هم دریکی از دیدارها با اعضای هیئت دولت علل مخالفت های زیاد با دولت احمدی نژاد را یک، پرکاری و دو، پایداری براصول اعلام کردند.

وی با بیان اینکه دولت و جریان انحرافی را باید از هم تفکیک کرد گفت: جریان انحرافی یک قله دارد و آن مشایی است.

رئیس قرارگاه عمار بابیان اینکه به جز احمدی نژاد هیچ کس در دولت مشایی راقبول ندارد خاطر نشان کرد: وزرا و معاونان احمدی نژاد هم دلشان از مشایی خون است و اگر دستور رهبری بر صبر و ملاحظه نظام نباشد هیچ کدام از وزرای ومعاونین با وی کار نمی کنند که آخرین آنها مسئله برکناری خانم دستجری بود .

طائب با بیان اینکه احمدی نژاد به مشایی اعتقاد دارد و هیچ دلیل و علتی را هم نمی شود مطرح کردافزود: برای رهایی احمدی نژاد از دام مشایی فقط باید دعا کرد .


مسائل را باید به اصلی و فرعی تقسیم کرد
طائب با اشاره به انتقاد برخی از عناصر اصلاح طلب از دو لت گفت:اصلاح طلبان با این دولت قابل مقایسه نیستند. آنها تمام انقلاب را به عقب بردند.
رئیس قرار گاه عمار ادامه داد: دیدگاه مانسبت به این دولت این است که این دولت اگر سرعتش قراربوده ۱۰۰باشد چرا به ۸۰ تقلیل پیدا کرده است اما اصلاح طلبان در این معادله اصلا به حساب نمی آیند.

طائب خاطر نشان کرد: با کمال افتخار می گوییم ما برای دوره یازدهم ریاست جمهوری احمدی نژادی را می خواهیم که مشایی نداشته باشد.

فتنه بعدی فتنه جهانی است
وی با اشاره به اینکه فتنه آینده که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده اند جهانی است تاکید کرد: دنیا دارد به هم میریزد و آنچنان در حال نابودی است که اگر حواسمان را جمع نکرده باشیم گرد وخاکش کورمان میکند.

وی با تاکید مجددبراین نکته که فتنه بعدی این ظرفیت را ندارد که داخلی باشد ادامه داد: هاشمی رفسنجانی درحدی نیست که فتنه بعدی را رهبری کند چراکه فتنه ۸۸نیروهای خودی را به خوبی بیدار کرد.


این همه فحش حق احمدی نژاد نیست
طائب با اشاره به گرانی های اخیر در بازار و انتقادات گسترده از دولت دراین باره گفت: اگرمنصفانه نگاه کنیم بیش از۷۰درصد گرانی ها در اثر تحریم ها است و یک سوم گرانی ها در اثر سوء مدیریت دولت است

طائب با اشاره به تحریم های صورت گرفته علیه ملت ایران خاطر نشان کرد: این دوره از تحریم های بی سابقه است و ما برای اولین بار در صادرات تحریم شده ایم.

وی با اشاره به بی سابقه بودن تحریم نفتی وغیر قابل دورزدن این نوع تحریم ها گفت:تحریم برای غرب بازی مرگ _ مرگ است. این مسابقه مرگ -مرگ برای غرب سخت تمام شد و از یازده کشور ۶کشور از تحریم خرید نفت ایران معاف شدند و ۵ کشور هم درخواست نفت نسیه از ایران کردند که با عدم موافقت ایران همین کشورها ازجمله اسپانیا و ایتالیا و یونان دچار شدیدترین بحران های مالی شدند.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اعمال تحریم از سوی غرب گفت: گرانی ها وتحریم نفتی مثل حمله صدام است که امام (ره) درباره آن فرمود: "از الطاف خفیه الهی است"

وی با بیان اینکه سال آینده درهمین مقطع زمانی نفت ما نه تنها در تحریم نیست بلکه حتی خریدار ندارد، گفت: تا سال آینده همه این کشورها از چین گرفته تا آمریکا همه به سرنوشت یونان دچار می شوند.

طائب ادامه داد: هم اکنون اقتصادآمریکا فرو پاشیده است و در یک اتفاقی به هم میریزد.


برنده انتخابات بعدی چه کسی است؟
حجت الاسلام طائب افزود: اقتصاد ایران وابسته به واردات و صادرات نفت است و مسبب اصلی این وابستگی دولت های قبلی هستند. تحریمها باعث افزایش تولیدات داخلی خصوصا در بخش کشاورزی و کاهش شدید قاچاق کالا شده است. اینجاست که اهمیت تاکید مکرر حضرت آقا بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی بیشتر مشخص می شود.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات پیش رو گروهی که برای خودکفا شدن ایران برنامه بیاورد برنده است، تاکید کرد: اگر بصیرت موجود به جریان فتنه را حفظ کنیم انتخابات پیش رو از نظر آرامش و شکوه و خروجی، بی نظیر می شود.

رئیس قرارگاه عمار بابیان اینکه جریان اصول گرا باید به مردم درباره گرانی ها توضیح بدهد تاکید کرد: اگر این اتقاق نیفتد جریان فتنه و ضد انقلاب از این فرصت سوء استفاده می کنند.

طائب در پایان با ذکر این مهم که مردم ایران را، این گرانی ها از پای در نمی آورد، خاطر نشان کرد: در طول ۳۳سال انقلاب مردم مقاومت و ایستادگی خود بر اصول انقلاب را ثابت کرده اند مگر اینکه حس کنند عده ای خیانت می کنند. پس باید این را باید ازذهن مردم خارج کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
بسیجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۱
۲
۱
الحق والانصاف که عمار برازنده ی توست.........
پاسخ
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۱
۲
۱
خدا عمرتان بدهد...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها