کد خبر: ۱۰۴۵۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۱۳ دی ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: احترام هواداران گهر بر همه ما واجب است.

  به گزارش 598 به نقل از محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره بازی روز جمعه مقابل گهر دورود اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولس در سه بازی گذشته خود نتایج خوبی گرفته و چه بسا می‌توانست در برابر صنعت نفت نیز موفق باشد اما نشد، ما باید همین روند رو به رشد را ادامه دهیم.

وی افزود: ما روز جمعه بازی سختی را مقابل گهر دورود داریم، آنها هواداران و مردمانی بسیار محترم و با شخصیت دارند که کمتر از پرسپولیس نیست، ما برای آنها احترام قائل هستیم.

وی افزود: من امیدوارم مردمان دورود همیشه پیروز و موفق باشند که این موضوع را در بازی‌های گذشته خود با میزبانی‌های خوبشان با فرهنگ بالا و شایسته ثابت کرده‌اند. ما هم سعی می‌کنیم که میزبان بسیار خوبی برای این عزیزان باشیم و این دیدار در فضایی جوانمردانه برگزار شود.

رویانیان ادامه داد: یکی از مسائلی که باید در این مورد گوشزد کنیم حضور محمد مایلی‌کهن از بزرگان پرسپولیس بر روی نیمکت گهر است. او یکی از بزرگان پرسپولیس است و برای ما کاملاً محترم است و من برای مایلی‌کهن نیز که افتخار باشگاه پرسپولیس است آرزوی موفقیت دارم و قطعاً می‌دانم با تفکر ایشان و گل‌محمدی بازی خوبی را روز جمعه هواداران شاهد خواهند بود.

رویانیان خاطرنشان کرد: قطعاً‌ با توجه به شرایط‌ پیش آمده امیدواریم که روز جمعه بازی جوانمردانه و رقابتی سالم را شاهد باشیم. مردم گهر بدانند حرمت آنها بر ما واجب است و آنها را سرمایه‌های گرانبهای فوتبال کشورمان می‌دانیم چون ثابت کرده اند که مثل همیشه خونگرم و بسیار با تعصب به تیم خود هستند که این موضوع به نظرم در فوتبال ما بسیار زیبا و مثال‌زدنی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها