کد خبر: ۱۰۴۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۰ اسفند ۱۳۸۹
ادعای مضحک رادیو رژیم صهیونیستی:
سایت رادیو رژیم صهیونیستی نوشت: « در حالی که محمود احمدی نژاد به استان قم سفر کرده، گزارش هایی از ملاقات های روحانیون بلندپایه در سطح مرجع تقلید با وی منتشر نشده است. اکنون چند سال است که او در همه سفرهایش به قم، با درهای بسته از سوی اکثر مراجع تقلید، حتی روحانیون دولتی روبرو می شود.»

به گزارش پایگاه 598، رادیو اسراییل در بخش خبری امروز خود، به بررسی حضور دکتر احمدی نژاد در قم پرداخت. 

در این خبر آمده است: « در حالی که محمود احمدی نژاد به استان قم سفر کرده، گزارش هایی از ملاقات های روحانیون بلندپایه در سطح مرجع تقلید با وی منتشر نشده است. اکنون چند سال است که او در همه سفرهایش به قم، با درهای بسته از سوی اکثر مراجع تقلید، حتی روحانیون دولتی روبرو می شود.

 به همین دلیل، او تنها در جمع شماری از هواداران پر سر و صدای دولت، و کسان دیگری که کارمندان و دانش آموزان هستند و از سوی ادارات و مدارس به محل سخنرانی برده می شوند، ظاهر می شود و سخن می گوید. او در سخنان روز پنجشنبه در قم، ادعای مدیریت جهانی در دست ایران را تکرار کرد.»

 گفتنی است، با توجه که پایگاه 598 با گروه خبری خود در این مراسم شرکت کرده بود، و از پیش هم اعلام شده بود که رییس جمهور کشورمان تنها برای شرکت در کنگره بین المللی آیت الله العظمی مرعشی نجفی به قم سفر می کند، اعلام این مطلب که وی قرار است با مراجع دیدار کند و از آن جالب تر، مراجع به ایشان روی خوش نشان نداده اند، جای درنگ دارد.

با توجه به اینکه اینگونه اخبار از سوی رسانه های ضدانقلاب اسلامی ملت ایران، نکته تازه ای ندارد، اما یادآور حکایت قدیمی « خودگویی و خودخندی» است، به طوری که اسراییلی ها خود داستانی را درست می کنند، خبر می سازند، روی آن خبر دروغ تحلیل می نویسند و بعد از کاربران می خواهند تفاسیر خود را از این خبر از بن دروغ اعلام کنند.

 گفتنی است از آنجا که این سایت خبری، به زبان فارسی اخبار خود را منتشر می کند و تمام مخاطبان آن را فارسی زبانان تشکیل می دهند که به راحتی می توانند به صحت و سقم این خبر با گذر کوتاهی در فضای وب دست پیدا کنند، تکرار این خبرها به نوعی بیانگر واماندگی رسانه ای دشمنان ایران اسلامی است.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۴ - ۲۰ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
598 هم که فیلتر شد. ها ها ها ...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها