کد خبر: ۱۰۴۳۳۵
زمان انتشار: ۱۸:۱۶     ۱۲ دی ۱۳۹۱
آیت‌الله خوشوقت معتقد است که "فتنه‌گران 88 مرتدند و تطهیر شدنی نیستند."
 آیت‌الله خوشوقت در گفت‌وگو با تسنیم درباره وضعیت و نحوه انتخاب کاندیدا در جبهه اصولگرایان اظهار داشت: "الان وقتش نیست. کمی باید صبر کرد تا اسامی کاندیداها را منتشر کنند؛ آن وقت میگویم".
 
وی در پاسخ به این سوال که "در روزهای اخیر برخی شخصیت‌ها و تشکل‌ها نسبت به آنچه تطهیر فتنه‌گران توسط برخی سیاسیون می‌خوانند، انتقادات جدی کرده‌اند، نظر شما در این باره چیست؟" گفت: "باید بر روی فتنه‌گران خط قرمز کشید. فتنه 88 تطهیر نمی‌شود. فتنه‌گران کافر و مرتد هستند و تطهیر نمی‌شوند".
 
این استاد اخلاق در ادامه سخنان خود درباره "فتنه" تصریح کرد: "هر کسی سابقاً و لاحقاً(قبل از این و بعد از این)، در فتنه، خاموش یا آرام بود، باید بر روی اسم آنها نیز خط بطلان کشید".
 
آیت الله خوشوقت درباره انتخابات ریاست جمهوری و وظیفه شهروندان در این انتخابات، اظهار داشت: "فقط به آنها که سابقه خوبی دارند و خدمت گذارند و دنبال ولایت هستند رای بدهیم".
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
GERMANY
۲۲:۴۷ - ۱۲ دی ۱۳۹۱
۱۵
۲
به همین راحتی حکم ارتداد می‌دهند؟‌ آیا اینها متوجه بار حقوقی و فقهی نستب های خود هستند؟ مرتد واجب القتل است، نجس است، زنش بر او حرام است و باید عده وفات بگیرد، دیگر مالک اموالش نیست و باید بین ورثه تقسیم شود ... امان از اغراض سیاسی و جناحی!
پاسخ
علی اصغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۱
ارتداد شاخ و دم ندارد شما به خود زحمت بدهید "حلقه کیان" را سرج بفرمایید صدها مطلب راجع اینها می آید، تا متوجه شوید سران این جماعت در گذشته چه خیانتها به این مملکت نکردن، برای راحتی کار نیز می توانید به این وبلاگ مراجعه نمایید http://kosari120.mihanblog.com/
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۱
بله مرتداند منتهی به دلیل عدم آگاهی جناعتی چون شما حکمش فعلا قابل اجرا نیست.
ناشناس
UNITED STATES
۱۵:۰۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۱
۰
۰
پس باید منتظر قتل‌های زنجیره ای جدید باشیم!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها