کد خبر: ۱۰۴۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
سرویس سیاسی جهان-در مورد نتيجه احتمالي انتخابات مجلس خبرگان پيش بيني‌هايي وجود داشت. اينك ضد انقلاب و بد خواهان نظام با اقداماتي ايذائي، سعي در ايجاد فضايي مشوش دارند تا به وسيله آن بتوانند مسير شوم خود را پر رنگ كنند. اما جريان ارزشي انقلاب اين توطئه‌ها را مي‌بيند و در مقابل آن‌ها ايستاده است. 

به گزارش جهان، جريان ضد انقلاب امروز با انجام يك شيطنت اينترنتي، موفق شد سايت‌هاي مجلس خبرگان و در ادامه سايت مجمع تشخيص مصلحت نظام را هك كند و به اين وسيله خبري جعلي و موهوم را با موضوع "فوت آقاي هاشمي رفسنجاني" منتشر كرد.فضا سازی رسانه ای که پس از این اقدام انجام شد نشان از طراحی این فتنه گری رسانه ای از سوی ضدانقلاب دارد.البته این اقدام برای اوین بار نبود که اتفاق می افتد.چندی پیش نیز در آستانه اغتشاش 25 بهمن، به سایت های داخلی حمله سایبری صورت گرفت وخبر نادرستی به نقل از یک مقام مسوول در این سایتها منتشر شد.اقدام روز گذشته در 2 سایت نزدیک به هاشمی نیز شباهت زیادی هم در نحوه کار و هم هدف گذاری با هک کردن روز 25 بهمن داشت.

نكته بارزي كه اين اقدام ضد انقلاب با خود دارد اين است كه آنها قصد داشتند با اين اقدام جوّ عمومي به وجود آمده در جامعه پس از انتخابات رياست مجلس خبرگان و واگذاري اين سمت از سوي آقاي هاشمي به آيت الله مهدوي كني را مورد سوء استفاده قرار دهند، آنها با قرار دادن خبر كذب فوت بر روي سايت هك شده مجلس خبرگان، تلاش كردند تا اينطور القا كنند كه اين اقدام توسط نيروهاي ارزشي كشور و به طور كلي منتقدان آقاي هاشمي رفسنجاني صورت گرفته است.

اما حقيقت چيز ديگريست.نيروهاي ارزشي و قاطبه گروه هاي اصولگرايي كه عمدتا منتقد آقاي هاشمي رفسنجاني هستند، همواره به ملاك صدق و راستي و از همه مهمتر منويات مقام عظماي ولايت معتقدند و اين اصول، خط قرمز اين جبهه محسوب مي‌شود.

از تخريب آقاي هاشمي هيچكس جز مخالفان نظام سود نمي‌برد.قطعا هيچ يك از جمعيت دوستداران نظام و انقلاب حاضر به طرد هميشگي آقاي هاشمي و بدتر از آن منكوب شدن ارزش‌ها و باورهاي خود نخواهد بود.بايد دانست كه از انتشار اخبار شيطنت آميز پيرامون شخصيت آقاي هاشمي هيچكس غير از ضد انقلاب سود نخواهد برد. آنان هستند كه با مانورهاي خود پيرامون اين قبيل خبرهاي كذب، مقاصد شوم خود را از قبيل در تقابل نشان دادن هاشمي با نظام، ضديت نيروهاي طرفدار نظام با هاشمي و يا مخالفت هاشمي با مواضع رهبري به پيش مي‌برند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
UNITED STATES
۱۵:۱۲ - ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
حداقل یه آقایی رو بیارین تلویزیون که اعتراف کنه از آمریکا، اسراییل و ... پول گرفته تا این سایت ها رو هک کنه .... اینجوری نمی شه که ...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها