کد خبر: ۱۰۴۰۳
زمان انتشار: ۱۶:۴۲     ۱۸ اسفند ۱۳۸۹
مجری برنامه ˝اولین‌ها˝ در شبکه سه سیما، از اولین‌های حرکت جهانی برای رسیدن به اطلاعات و اینکه اولین تلفن همراه موجود در ایران متعلق به ناصرالدین شاه بوده است سخن می‌گوید.
به گزارش برنا، پیمان فتاحی مجری برنامه "اولین‌ها" که هر شب از شبکه سه سیما پخش می شود گفت: در این برنامه به اولین های خط ارتباطی و ظرفیت های موجود مخابرات تا پیشرفته ترین وضع موجود آن در کشور پرداخته شده است.

"اولین ها" با ترکیب میزانس های مختلف دوران قدیم ، حال و آینده همگانی شدن اطلاعات را در سطح ملی جلوی دوربین می برد.

مجری این برنامه تلویزیونی با اشاره به اهمیت اطلاعات و گذر از شکاف دیجیتالی گفت : در " اولین ها " روند توسعه کیفی و کمی مخابرات از مرحله تلفن مغناطیسی تا مرحله سیستم خودکار به تدریج با گفتاری ساده در فضاهای مختلف برای مخاطب بازگو می شود .

" فتاحی " درباره اجرای این برنامه به عنوان فردی که از اولین های ظرفیت مخابرات صحبت می کند ، یاد آور شد : این برنامه با هدف معرفی امکانات و ظرفیت های مخابراتی کشور برای مخاطب تولید شده است .امروزه با توجه به نقش انکار ناپذیر و حساس ارتباطات در توسعه ملی جوامع و الزاماً برنامه ریزی ها و سرمایه گذاری های کلان و قابل ملاحظه در این بخش وظیفه ی متولیان مخابرات کشور ، جنبه حیاتی و ملی به خود گرفته است که اولین ها آن را در ۱۰ دقیقه به تصویر می کشد .

وی با بیان اینکه " اولین ها " از شنبه ۳۰ بهمن ماه به غیر از جمعه ها در شبکه ۳ روی آنتن می رود افزود : این برنامه در ۳۰ قسمت به موضوع دنیای ارتباطات، نگاهی به اولین‌های این حوزه در تاریخ کشورمان دارد و به عنوان اولین برنامه اختصاصی به مخابرات از اقدامات مؤثری که در توسعه و تجهیز شبکه مخابراتی کشور برداشته شده است بخش‌های مختلف را در حوزه فناوری در برمی گیرد را به طور مستند روایت می کند .

"اولین ها" کاری از گروه اجتماعی و اقتصادی شبکه ۳ هر شب از ساعت ۱۵/۲۲ پخش می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها